کدخبر : 19304
چهارشنبه 20 دسامبر 2023 - 13:17
فاقددیدگاه

مقام اول استان ایلام در روکش آسفالت در کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: استان ایلام مقام اول روکش آسفالت و ایمن سازی محورهای مواصلاتی را در کشور دارد.

سیدزاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام صبح چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل در محل هتل زاگرس شهر ایلام گفت: ارج نهادن به خدمات و تلاش های ارزنده خانواده بزرگ یکی از مهمترین وظایف این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه،حمل و نقل یک صنعتی بسیار مهم در اقتصاد هر کشور است،افزود: بر این اساس است که هیچ گونه جایگزینی برای این مهم نمیتوان یافت. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ادامه داد: رانندگان به عنوان تاثیرگزارترین افراد عضو مجموعه حمل و نقل همواره در پویایی اقتصاد کشور نقش آفرینی می کنند و این امر قابل تقدیر است.

چشمه خاور خاطر نشان کرد: با توجه به تحریمهای اعمال شده از طرف دشمن در چن روز گذشته مبنی بر حک سرویس های خدمات رسانی جایگاه های سوخت نشان از این دارد که اهمیت صنعت حمل و نقل را دریافته اند،اما خوشبختانه این تحریم در سریع ترین زمان ممکن توسط کارشناسان خوب کشور خنثی شد. 

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین با توجه به تحریم های دشمن در زمینه ممنوعیت ورود ماشین آلات کشاورزی و راه سازی به کشور اما همچنان چرخ حمل و نقل کشور را به خوبی می چرخد. 

چشمه خاور در خصوص ارزش کار راهداران نیز گفت : اگر ما زیرساخت مناسب نداشته باشیم حمل و نقل خوبی هم نداریم اگر راه ایمن سازی نشود قطعا رانندگان دچار مشکل خواهند شد. 

وی افزود: راهداران عزیز در سرمای زمستان و گرمای تابستان تلاش دارند تا رانندگان بتوانند از محورها بصورت ایمن عبور کنند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود :از خرداد ماه سال گذشته تا امروز حدود ۴۹۰ کیلومتر انواع روکش آسفالت در ایلام انجام شده است. 

وی تاکید کرد : استان ایلام مقام‌ اول روکش آسفالت را در کشور دارد و در ایمن سازی محورهای مواصلاتی نیز مقام اول را در کشور کسب کرده است. 

چشمه خاور اضافه کرد: همچنین حدود ۷۱ هزار تابلو ظرف یکسال گذشته در محورهای مواصلاتی نصب شده است. 

چشمه خاور در خصوص مشکلات ناوگان اتوبوسرانی نیز گفت: مشکل کمبود اتوبوس در تمام کشور است در پایانه شهید سلیمانی روزانه ۲۰ تا ۲۵ هزار زائر عبور می کنند و این بر کمبود اتوبوس تاثیر داشته و در خال حاظر کمبود اتوبوس با تدبیر استاندار و جلساتی که در این مورد گذاشته شده کنترل شده است. 

وی گفت : اورژانس، هلال احمر و پلیس راه یارهمیشه پشتیبان و همکار اداره مل راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.