کدخبر : 18976
شنبه 4 نوامبر 2023 - 7:21
فاقددیدگاه

طلب ۸۰۰ میلیاردی آبفای ایلام از مشترکان دولتی و خصوصی

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام با بیان اینکه می طلبد وصول مطالبات و درآمدهای قانونی شرکت با جدیت بیشتری پیگیری شود،گفت:مطالبات آبفای استان از بخش دولتی و خصوصی حدود ۸۰۰ میلیارد ریال است.

پرویز ناصری در جلسه شورای معاونین شرکت آب و فاضلاب استان با تاکید بر اینکه با توجه به دستور العمل وزارت نیرو نسبت به اجرای بخشنامه بازنشستگان اقدام می شود،اظهار داشت:باید با حفظ آرامش به ارائه خدمات پرداخته و از مسائل حاشیه‌ای فاصله بگیریم.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم،گفت:رفع شکستگی‌ها در سطح شهر ایلام تقریبا بروز شده است.

ناصری کسب گواهینامه ایمنی آب شهرایلام را ازدیگر اقدامات مثبت برشمردو ادامه داد:این مهم جز باتلاش جهادی تمامی مجموعه همکاران که پای کار هستند،محقق نمی شد.

وی با اشاره به برنامه های هفته پدافند غیرعامل از مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت به جهت اجرای مانورهای موفق در این هفته تقدیر نمود.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام افزود: مطالبات آبفای استان از بخش دولتی و خصوصی حدود ۸۰۰ میلیارد ریال است که می طلبد وصول مطالبات و درآمدهای قانونی شرکت با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی افزود:همکاران با رعایت نظم و انضباط اداری، حضور بموقع درمحل کاروشفاف سازی در تمامی حوزه‌ها،در راستای ارائه خدمت در خور شهروندان اقدام نمایند.

ناصری در پایان سخنانش بر تکریم ارباب رجوع، سازماندهی نیروی انسانی،کاهش هزینه‌ها و فروش پساب تصفیه خانه فاضلاب شرکت تاکید نمود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.