کدخبر : 18402
جمعه 4 آگوست 2023 - 21:42
فاقددیدگاه

ارزش طرحهای آماده افتتاح دور دوم سفر رییس جمهور به ایلام چهار هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال است

استاندار ایلام گفت: ارزش طرحهایی که قرار است در دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان افتتاح شود، بالغ بر چهار هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال است.

مهدی کاکاخانی؛ حسن بهرام نیا روز جمعه در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: این میزان اعتبار در قالب ۱۰ طرح در دور دوم سفر رییس جمهور به استان افتتاح می شود که تصفیه خانه آب ایوان با یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال از مهم ترین آنها است.

وی افزود: همچنین مجتمع آموزشی شهید داریوش رضایی نژاد با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در این سفر کلنگ زنی می شود که ۵۰۰ میلیارد ریال توسط دولت و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز توسط سازمان انرژی اتمی پرداخت خواهد شد.

استاندار ایلام با اشاره به عملکرد استان طی ۲ سال گذشته در حوزه اربعین یادآور شد: ۶۳ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم فقط برای زیرساخت‌های اربعین استان هزینه شده است.

بهرام نیا تاکید کرد: هارمونی وحدت مردم و مسوولان برای استقبال از رییس جمهور ایجاد و همه استان همصدا برای استقبال از هیات دولت هستند، اصحاب رسانه و صدا و سیما برای توسعه استان اهتمام دارند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: در واقع رسالت اربعین استمرار جبهه حق علیه باطل است، اربعین کنگره ای برای وحدت جهان اسلام است، افتخار کنیم که در این کنگره، ایلام نقش آفرین است.

وی تصریح کرد: به‌واسطه زحمات شهدای این مسیر در راس آنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید افتخار کنیم که ادامه دهنده چنین مکتبی هستیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: همزمان با اربعین حسینی در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان هستیم که هم یک سفر پربار معنوی است و هم سفری است که نقش مهمی در توسعه استان دارد و امید است که مردم این دیار میزبانی خوبی از رییس دولت ایران قوی داشته باشند.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: یک حضور کم نظیر لازم است چرا که هر جایی که در نظام اسلامی نیاز به حضور بوده است، استان ایلام در آن حضور نقش آفرینی کرده است.

رییس کل دادگستری ایلام نیز در این نشست گفت: دشمن تمام توان خود را برای القای ناامیدی در جامعه بکار گرفته و امروز بهترین پاسخ به این توطئه ها دوچندان کردن عزم و فعالیت ها برای حل مشکلات موجود است.

عمران علی محمدی افزود: کاهش فقر و گسترش رفاه اجتماعی یکی از مهم ترین راهبردها برای کارآمدی نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: سفر رییس جمهور به استان با عزم مسوولان و انسجام آحاد مختلف مردم بدون شک به گره گشایی از مشکلات استان می انجامد

رییس کل دادگستری ایلام تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی کامل به استقبال رییس جمهور و هیات دولت برویم و تلاش کنیم نیازها و خواسته های مردمی از زبان مدیران بازگو شود و نباید اجازه دهیم این خواسته از بانک افراد مغرض که هدفی جز سیاه نمایی ندارند، بیان شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.