کدخبر : 18381
یکشنبه 30 جولای 2023 - 6:47
فاقددیدگاه

کشف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اولویت برخورد با خودروهای شوتی، طی ۳ روز گذشته بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد‌.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با خودروهای شوتی طی ۳ روز گذشته بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد. 

وی افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رصد و اشرافیت اطلاعاتی با هماهنگی های قضائی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از جمله لوازم خانگی، دارو، کالاهای اساسی، فرآورده‌های گوشتی، انواع کالاهای ممنوعه، کالای های گمرکی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: این طرح در ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمده که در این مدت ۱۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق ( موسوم به شوتی ) شناسایی توقیف و ۱۷ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

سردار سلمانی یادآور شد: کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۱۱ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال اعلام کردند و در این زمینه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.