کدخبر : 18331
شنبه 22 جولای 2023 - 7:38
فاقددیدگاه

مدیران برای جذب اعتبارات سفر رئیس‌جمهور اولویت‌ها را شناسایی کنند

معاون استاندار ایلام گفت: مدیران با شناسایی اولویت‌ها در تصویب و جذب اعتبارات سفر رییس‌جمهور اقدام کنند.

دکتر «شهریار عباسی» در نشست بررسی و احصاء طرح‌های مدیران اقتصادی استان برای دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان، بر شناسایی طرح‌های قابل افتتاح و یا کلنگ‌زنی در شان رئیس دولت تاکید و اظهار کرد: طرح‌های مهم استان باید مورد بررسی بیشتر و غربالگری قرار گیرند تا طرح‌هایی که در شان این سفر است استخراج و در اولویت افتتاح قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه اولویت‌بندی طرح‌ها و تسریع در انجام امور یک ضرورت است، خواستار شناسایی طرح‌های پیشران، شناسایی طرح‌های تکمیلی زنجیره ارزش راهبردی محصولات و طرح‌های صادرات محور و ارزآوری شد که می‌توانند زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه استان باشند.

وی از مدیران حوزه اقتصادی خواست تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت، احصاء مشکلات و ارائه پیشنهادات علمی و مستدل برای جذب و تصویب اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به توسعه استان کمک کنند.

عباسی  با اشاره به برکت حضور رئیس دولت سیزدهم در استان و استفاده حداکثری از فرصت پیش‌رو برای توسعه و احیا طرح‌های راکد و غیر فعال استان، تأکید کرد: مدیران اقتصادی در حوزه تخصصی خود نسبت به شناسایی طرح‌هایی که قابلیت احیا دارند و رفع مشکلات و جذب اعتبارشان خارج از توان استان است اقدام نمایند تا بتوان در حضور رئیس جمهور و اختیاراتی که وجود دارد، مشکلات طرح‌ها را در سطح ملی حل کرد.

وی در پایان خواستار تسریع در کار ، شناسایی طرح‌ها و جمع‌بندی پیشنهادات و ارائه نظرات به منظور همکاری و هم‌فکری در برنامه‌ریزی‌های سفر شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.