کدخبر : 17159
دوشنبه 2 ژانویه 2023 - 8:21
فاقددیدگاه

۸۶ درصد اهداف کمی شرکت گاز ایلام در حوزه نصب انشعاب روستایی تحقق یافته است

مدیرعامل شرکت گاز ایلام از تحقق ۸۶ درصدی اهداف کمی شرکت گاز ایلام در حوزه نصب انشعاب روستایی خبرداد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: در حوزه نصب انشعابات صنعتی استان تعداد ۷۰ مورد مصوب و ابلاغ شده است.

وی افزود: لازم به ذکر است که ۱۵۰۰ مورد نیز در حوزه نصب انشعابات‌ (علمک) روستایی، برای این شرکت مصوب و ابلاغ شده ‌بود که با تلاش همکاران این شرکت، یک هزارو ۲۹۰ انشعاب در مناطق مختلف روستایی استان نصب شد است که باعث تحقق ۸۶ درصدی اهداف کمی نسبت به تعداد مصوب ابلاغی را در این حوزه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در این راستا تعداد ۶۴ مورد انشعاب جدید برای واحدهای صنعتی در اقصی‌نقاط استان اجرا و نصب شده که نشان می‌دهد عملکرد شرکت گاز استان نسبت به اهداف مصوب، ۹۱ درصد محقق شده است.

کشاورز بیان کرد: شرکت گاز استان ایلام با تلاش و کوشش فراوان در حال خدمت‌رسانی به آحاد مختلف جامعه و محرومیت‌زدایی است و گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند پروژه‌های گازرسانی به ۳ درصد جمعیت باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه‌یافته و صعب‌العبور می‌باشند، در سال‌آینده بسته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برای نصب انشعابات جدید در حوزه شهری استان نیز، تعداد ۲ هزار انشعاب مصوب و ابلاغی از سوی شرکت ملّی گاز بوده‌است، گفت: در این راستا با نصب یک هزارو ۱۸۴ انشعاب در مناطق شهری استان، عملکرد شرکت گاز استان از تحقق ۵۹ درصدی اهداف کمی نسبت به برنامه مصوب خبر می‌دهد.

 وی به تحقق اهداف کمی در حوزه گازرسانی به شهرها اشاره کرد و گفت: تحقق اهداف کمی در سال جاری در حوزه شبکه توزیع و مشترکین به ترتیب ۱۱۸ و ۵۸ درصد بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.