کدخبر : 16932
دوشنبه 28 نوامبر 2022 - 10:33
فاقددیدگاه

پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی ایلام ۲۰۰ درصد افزایش یافت

مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام گفت:۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده ،که در مقایسه با سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد نشان می دهد.

بهزاد عزت پناه لطیفی با اشاره به افزایش ۲۰۰ درصدی تسهیلات در بانک کشاورزی استان اظهار داشت:با پرداخت ۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری، در مقایسه با سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد، ثبت شده است.

وی افزود:در جهت سیاست‌های دولت برای تسهیل در ازدواج جوانان، ۵۵۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۷۹۲ میلیارد ریال و برای فرزندآوری و جوان سازی جمعیت نیز ۸۱۷ فقره پرونده با ۳۲۹ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام به موضوع اشتغالزایی برای مددجویان اشاره کرد و افزود: مطابق بند ب تبصره ۱۶ در بخش اشتغال برای مددجویان کمیته امداد مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۱۰ نفر پرداخت شده است.

عزت پناه لطیفی با بیان اینکه امسال ۱۳۰ درصد از محل منابع در اختیار بانک کشاورزی تسهیلات واگذار شد،ادامه داد: این بانک در بخش کشاورزی نیز به عنوان حامی کشاورزان بوده و همچنین در بند الف تبصره ۱۸ نیز که یک بند تکلیفی حمایتی برای کشاورزان به شمار می‌رود، یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واگذار شد.

وی در مورد عادلانه سازی یارانه‌ها که مربوط به حمایت از دامداران و مرغداران است، توضیح داد: یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد که بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مرغداران و دامداران از این وام‌ها بهره‌مند شدند.

مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام گفت: سه هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال در بخش زراعت، هفت هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در مرغداری و دامداری و سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای صنایع تبدیلی و تکمیلی تسهیلات پرداخت شد که مجموع آن‌ها ۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در قالب ۱۸ هزار و ۷۰۰ فقره پرونده بوده است.

عزت پناه لطیفی با بیان اینکه امهال و بخشودگی متفرقه‌های تسهیلات فشار مضاعفی را به بانک وارد می‌کند، یادآور شد: عمده محل درآمدی بانک از محل وصول دریافت تسهیلات پرداختی به کشاورزان، سپرده‌های مردمی یا وصول مطالبات گذشته سایر متقاضیان خدمات پرداختی جدید صورت می‌گیرد که در صورت عدم بازپرداخت اقساط قدرت وام دهی بانک‌ها کاهش می‌یابد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.