کدخبر : 15994
شنبه 9 جولای 2022 - 10:11
فاقددیدگاه

تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام نیازمند ۲۲ میلیارد تومان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در بحث روشنایی و نور ورزشگاه 15 هزار نفری مشکلاتی وجود دارد گفت: برای تکمیل این پروژه به مبلغی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان نیاز است.

فارس: استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر ایلام در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۳۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع با هزینه تقریبی ۱۵ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۲  احداث و افتتاح شد اما بعد گذشت ۹ سال کماکان این ورزشگاه تکمیل و راه اندازی نشده است.

مظفر علی‌شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ظهر امروز در مورد  تکمیل پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام به خبرنگار فارس گفت: این پروژه در مناقصه قرار گرفته است و در ۲۰ تیرماه برنده این مناقصه مشخص می‌شود و بعد انعقاد قرارداد کار تکمیل آغاز می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه به مبلغی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پاسخ خبرنگار ما در مورد مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام گفت: در بحث روشنایی و نور ورزشگاه مشکلاتی وجود دارد که باید سیستم آن ترمیم و تنظیم شوند.

علی‌شائی در این مورد بیان داشت: برای استفاده از سکوهای ورزشگاه، زیر سکوها که شامل دو تا رختنکن و ۷ تا ۸ تا اتاق هستند (در آینده برای هیات‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند) با توجه به اینکه  موارد ذکر شده مشمول زمان شده‌اند باید مجددا بهسازی و باسازی شوند تا مورد استفاده قرار بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: این ورزشگاه در حال حاضر برای استفاده فوتبال و دومیدانی هیچ مشکلی ندارد همان طور که الان نیز مورد استفاده قرار میگیرد و این ورزشگاه میزبان  مسابقات  فوتبال تیم پالایش گاز ایلام نماینده استان در  لیگ برتر بانوان است که به جز ماه رمضان در اینجا مسابقات خود را میزبانی میکنند.

وی افزود: همچنین مسابقات قهرمانی دومیدانی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به میزبانی دانشگاه ایلام در ماه گذشته در پیست این ورزشگاه برگزار شد و هیات دومیدانی نیز در این ورزشگاه فعالیت دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.