کدخبر : 15582
سه‌شنبه 10 می 2022 - 8:22
فاقددیدگاه

اقدام دولت در تحقق عدالت اجتماعی و اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی قابل تحسین است

امام جمعه ایلام گفت: اقدام رئیس جمهور در رابطه با تحقق عدالت، توزیع یارانه، جلوگیری از رانت خواری و سو استفاده از دلار ۴۲۰۰ تومانی قابل تحسین و به سود اقشار آسیب پذیر جامعه است.

امام جمعه ایلام گفت: اقدام رئیس جمهور در رابطه با تحقق عدالت، توزیع یارانه، جلوگیری از رانت خواری و سو استفاده از دلار ۴۲۰۰ تومانی قابل تحسین و به سود اقشار آسیب پذیر جامعه است به طوری که ۷۰ درصد منافع این ارز به جیب عده‌ای خاص می‌رود و مردم از منافع آن بی‌بهره هستند. 

وی افزود: دشمن به گونه‌ای اذهان را مهندسی کرده که مشکلات و اعتراض‌هایی در کشور ایجاد شود. 

امام جمعه ایلام گفت: سرمایه دارانی که سال‌ها از این رانت استفاده کرده و میلیاردر هم شده‌اند در برابر این اقدامات دولت ایستادگی کرده زیرا منافع خود را در خطر می‌بینند و دغدغه قشر متوسط و ضعیف جامعه را ندارد. 

کریمی‌تبار گفت: حال که تصمیم بر این است که ارز ۴۲۰۰ اصلاح شود دیگران در حال سوء استفاده از این شرایط هستند و فضایی ایجاد کردند که کسی جرأت انجام این اصلاح را نداشته، جراحی که باید صورت گیرد و در گذشته جرات انجام آن را نداشته‌اند. 

وی ادامه داد: دولت در این راستا تلاش کرده است که سیستم موجود توزیع یارانه‌ها که اغنیا بیشترین سود و فقرات کمترین بهره را میبرند به نفع اقشار آسیب‌پذیر تغییر دهد و در راستای عدالت اجتماعی به گام بردارد که همه باید آن را تقویت کنیم./فارس

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.