کدخبر : 15469
دوشنبه 25 آوریل 2022 - 10:06
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

از مدیریت و عملکرد پتروشیمی ایلام ناراضی هستیم!

آلودگی زیست‌محیطی، خام‌فروشی، عملکرد ضعیف در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، تعدیل نیروها و عدم استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود در پتروشیمی ایلام رضایت بخش نیست!

حسن بهرام‌نیا در نشست با مدیران حوزه نفت و گاز استان با عنوان این مطلب که از مدیریت و عملکرد پتروشیمی ایلام ناراضی هستیم، هشدار داد: آلودگی زیست‌محیطی، خام‌فروشی، عملکرد ضعیف در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، تعدیل نیروها و عدم استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود در پتروشیمی ایلام رضایت بخش نیست!

وی در ادامه افزود: علی‌رغم وجود خوراک لازم، اما امروز پتروشیمی به جای تولید ده‌ها فرآورده محصولات خود را خام‌فروشی می‌کند و این اصلا قابل قبول نیست!

استاندار ایلام بهرمندی از مزایای نفت، گاز و پتروشیمی را از مطالبات جدی استان عنوان کرد و گفت: نمی‌شود مردم استان هزینه دود و سر و صدای کارخانه و عوارض زیست محیطی را بدهند اما گردش مالی این شرکت‌های بزرگ در خارج از استان باشد.

وی در ادامه خواستار گردش مالی و پرداخت مالیات شرکت‌های بزرگ در استان شد و تاکید کرد: من‌بعد و در صورت عدم افتتاح حساب شرکت‌های بزرگ در استان، فرمانداران از ارائه خدمت به آنها خودداری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.