کدخبر : 15454
پنج‌شنبه 21 آوریل 2022 - 23:11
فاقددیدگاه

آقای استاندار! زنبورداران را هم دریابید

دستور سریع و به موقع استاندار برای رفع مشکل دامداران که منجر به تصمیمات عملی و راهگشا از قبیل؛ تامین علوفه به صورت امانی، هماهنگی جهت انتقال دام های استان به مراتع استان کردستان و... گردید، امیدواری فراوانی برای حل مشکلات سایر مشاغل آسیب دیده از پدیده خشکسالی به وجود آمد. بنابراین جمعی از زنبورداران نیز از طریق ارتباط با این رسانه، خواستار حمایت عملیاتی استاندار از خود شدند.

پایگاه خبری جامک : وقوع خشکسالی بی سابقه در استان، علاوه بر آسیب های جدی به کشاورزان و دامداران، زنبورداران را هم با مخاطرات جدی روبرو نموده است. برهمین اساس خواسته سریع و فوری آنان تامین و توزیع به موقع #شکر است.

افزایش قابل توجه قیمت شکر و نداشتن سرمایه در گردش کافی، باعث شده زنبور داران در همین ابتدای سالجاری و بهار که فصل ایده آل آنان است، وضعیت سختی را تجربه کنند.

شرایط اقلیمی استان ایلام، اطلاع رسانی های صورت گرفته و تشکیل دوره‌های مهارت آفرینی در سال های اخیر موجب شده تعداد قابل توجه ای از جوانان به صورت حرفه‌ای جذب این کسب و کار شوند.
در صورت بی توجهی و عدم حمایت لازم، علاوه بر کاهش تولید عسل استان، به زودی زنبورداران هم به خیل عظیم بیکاران اضافه می شوند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.