کدخبر : 15188
سه‌شنبه 8 مارس 2022 - 9:25
فاقددیدگاه

الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین نظام مهندسی در ایلام

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام گفت: ارجاع کار به مهندسین نظام مهندسی ساختمان در ایلام به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

به گزارش جامک به نقل از خبرگزاری فارس؛ عبدالرضا ابوقداره رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام از الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین نظام مهندسی در استان خبر داد و گفت: به منظور به حداقل رسیدن مراجعه ارباب رجوع و شفافیت در نظام تقسیم کار در بین مهندسان و تسهیل در انجام امور مربوط به ارباب رجوع این طرح اجرایی شده است.

وی افزود: علی رغم شرایط خاص کرونایی، شیوع این بیماری در روند حرکت ما به سمت الکترونیکی شدن کارها سرعت بخشید و با اهتمام و جدیت اعضای هیات مدیره، نظام جامع الکترونیک به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم هیات مدیره در حال اجراست.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام گفت: هم‌اکنون بسیاری از امورات سازمان و ارباب رجوع به صورت الکترونیکی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، راه اندازی نظام جامع الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت و به تدریج کلیه خدمات سازمان، به صورت الکترونیکی ارایه می‌شود.

ابوقداره با بیان اینکه استان ایلام از جمله نخستین استان‌هایی است که دست به چنین اقدامی زده است، گفت: تمامی خدمات به صورت الکترونیکی انجام و به شهرداری ارسال می‌شود که این امر کاهش هزینه‌های ارباب رجوع و سرعت در ارائه خدمات را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک صدور پروانه، فعالیت مهندسی، صدور دفترچه فنی و ملکی ساختمان و… به صورت الکترونیکی انجام می‌شود ، افزود: سازمان نظام مهندسی استان تلاش می‌کند با استفاده از خرد جمعی و الکترونیکی شدن ارجاع کار، عدالت تقسیم کار در بین مهندسین این سازمان را برقرار کند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.