کدخبر : 15099
دوشنبه 21 فوریه 2022 - 8:01
فاقددیدگاه
سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام:

نگاه مدیران برای رفع مشکلات تولید باید جامع نگر باشد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: نگاه مدیران برای رفع مشکلات حوزه تولید باید جامع نگر باشد.

به گزارش ایرنا، شهریار عباسی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: باید کاری کنیم موانع تولید عاقلانه و خرمندانه رفع شود نه اینکه با کوچکترین مشکلی پرونده را به مرکز ارجاع دهیم.

وی افزود: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی که به مرکز ارجاع شده اند، هنوز تعیین تکلیف نشده و این مسأله در روند تولید آن واحد مشکل ایجاد می کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران در هنگام صدور مجوز باید نظر دقیق کارشناسی دستگاه هایی که نیاز است، گرفته و بررسی کنند تا پس از صدور مجوز  برای جانمایی طرح ها مشکلی ایجاد نشود.
عباسی بر همراهی و همکاری مجموعه بانک و دستگاه های اجرایی با مجریان واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: دولت به دنبال مانع زدایی از تولید است و در این راستا مدیران باید از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

وی یادآور شد: حمایت از تولید، پشتیبانی از اشتغال و خودکفایی است و این مهم در بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست هفت طرح شرکت زاگرس سیمره، خدمات دهی ارتباط ایلام، سیلوی  ۴۵ تنی ذخیره گندم دشت طلایی، شرکت بهشت ریواس دره شهر، ایوان سفال، چنار باشی پاکل و طرح خانم راحیل ناصریان بررسی و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات آنها مصوب شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.