کدخبر : 14386
یکشنبه 7 نوامبر 2021 - 8:41
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

تصویب ۸٠٠ میلیارد تومان برای تکمیل پتروشیمی هلیلان

استاندار ایلام از تصویب۸٠٠ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل پتروشیمی هلیلان خبر داد.

محمد نوذری روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد کرونا در ایلام با اشاره به پیگیری‌های مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام، از توجه و عنایت ویژه رییس جمهور به منطقه محروم هلیلان تقدیر کرد و اظهار داشت: نگاه دولت سیزدهم در راستای محرومیت زدایی از هلیلان ستودنی است و در این راستا اعتبارات بسیار خوبی برای این شهرستان اختصاص یافته است.

استاندار ایلام با بیان اینکه بلافاصله پس از اتمام سفر تیمی به ریاست آقای مدنی برای بررسی مشکلات این شهرستان وارد استان شدند، ابراز داشت: روز چهارشنبه هفته گذشته جلسه‌ای در دفتر رییس جمهوری برگزار و به طور مفصل وضعیت این شهرستان بررسی و تصمیمات بسیار خوبی به تصویب رسید.

وی با اشاره به پیشرفت ۲٠ درصدی پترشیمی هلیلان از اختصاص مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزی_ ریالی به این پروژه خبر داد.

نوذری با بیان اینکه در راستای تشکیل کمیته‌های و قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان با حضور معاون رئیس جمهور خبر داد و تاکید کرد: اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال به طرح ایستگاه پمپاژ کهره- داجیوند، ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل ایستگاه پمپاژ پیامن- میدر، ۴۰ میلیارد ریال برای پل جزمان و رقم قابل توجهی تسهیلات از جمله این مصوبات بود.

استاندار ایلام در پایان با بیان اینکه در مجموع بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزی – ریالی ماحصل اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان هلیلان بود، ابراز داشت: بدون شک با تخصیص این اعتبارات و اجرای این طرح‌ها در شهرستان، هلیلان شرایط بهتر و مطلوبی پیدا می‌کن

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.