کدخبر : 13570
دوشنبه 19 جولای 2021 - 9:42
فاقددیدگاه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام؛

خبر افزایش قیمت نان مربوط به نانوایی های ایلام نیست

در شرایط موجود هیچ واحد نانوایی اجازه افزایش قیمت نداشته و تا دست یابی به نتایج کارشناسی در کارگروه مربوطه، هرگونه دریافت وجه اضافه از مشتریان تخلف بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد می شود.

جامک: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اظهار داشت: تصمیم گیری در خصوص تعیین نرخ نان به صورت استانی بوده و انتشار خبر مربوط به افزایش قیمت انواع نان در برخی رسانه های استان، مربوط به تهران است

“رضا محمدرحیمی” در جلسه کارگروه آرد و نان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد، بیان داشت: تاکنون هیچگونه تصمیمی در خصوص افزایش قیمت نان در ایلام اتخاذ نشده اما بررسی تقاضای اتحادیه مربوطه نیز با نگاه کارشناسی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: به منظور حمایت از شاغلین این صنف، بررسی میزان هزینه های سربار، تعیین وضعیت سود و زیان آنان با رعایت حقوق مصرف کنندگان متناسب با شرایط اقتصادی و سطح معیشت مردم استان، در دستور کارگروه کارشناسی قرار گرفته که در صورت ضرورت تغییر قیمت، نتایج تصمیم گیری از طریق رسانه های جمعی به اطلاع مردم می رسد.

وی تاکید کرد: در شرایط موجود هیچ واحد نانوایی اجازه افزایش قیمت نداشته و تا دست یابی به نتایج کارشناسی در کارگروه مربوطه، هرگونه دریافت وجه اضافه از مشتریان تخلف بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: نظارت بر واحدهای نانوایی و برخورد با متخلفات به عنوان مطالبه جدی مردم در اولویت کاری مجموعه بازرسی و نظارت سازمان صمت قرار دارد.

محمدرحیمی رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط واحدهای نانوایی را ضروری و با اهمیت دانست و از کسانی که با نماد و رنگ آمیزی برای تعیین فاصله گذاری و همچنین نصب اعلام هشدار مشتریان را از خطر کرونا آگاه نموده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.