کدخبر : 13351
یکشنبه 27 ژوئن 2021 - 8:18
فاقددیدگاه
علی دهقانی:

۵۶ واحد تولیدی در ایلام به چرخه تولید بازگشتند

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت:در حوزه رفع موانع تولید، با پیگیری دادگستری استان و با کمک بسیج حقوقدانان 56 واحد تولیدی یا به چرخه تولید بازگشتند و یا از تعطیلی آنها جلوگیری شده است.

جامک: علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام بمناسبت هفته قوه قضائیه افزود:یک واحد تولیدی با ۶ سال سابقه اختلاف در بین شرکاء تعطیل شده بود و با حکم قاطع قضایی به چرخه تولید بازگشت و دادگستری ایلام برای رفع مشکلات واحد های تولیدی استان برنامه های مختلف در دستور کار قرار داده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: سپاه یک نهاد انقلابی متولد شده از بطن انقلاب و مردمی است که در سالهای اول انقلاب نقش موثر و ویژه ای داشته و هم پس از آن در پاسداری از ارزشها و آرمانهای نظام و هم در حراست از مرزها و کیان ایران نقش اساسی داشته است و نقش این نهاد برجسته بر هیچکس پوشیده نیست.

دهقانی افزود:این نهاد مقدس شخصیت ها و سردارانی را در درون خود پرورش داده است که آوازه و نامشان در جهان اسلام می درخشد و از آنها می توان به شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کردکه در زمان حیات آنها حضورشان امنیت بخش بوده و پس از شهادت مکتب و راه و رسم مبارزه آنان، الهام بخش محور مقاومت در جهان اسلام شده است.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران و دستگاه قضایی از جمله نهادهایی هستند که تحت امر مقام معظم رهبری (مدظله) و در تعامل و هم افزایی برای خدمت به مردم و مبارزه با فساد فعالیت می کنند.

 رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: با تلاش جهادی کارکنان دستگاه قضایی استان، سرانه رسیدگی به پرونده های مردم از ۶۰ فقره به ۱۴۰ فقره افزایش پیدا کرده است و ۵۳ درصد از پرونده های راکد دادگاه ها کم شده است و امروز ما هیچ پرونده معوق و مسن در دادگستری استان نداریم.

دکتر دهقانی خاطر نشان کرد: در حوزه دفاع از بیت المال بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال برگشت خورده و یا از ایجاد ضرر به بیت المال جلوگیری شده است و بالغ بر یکهزارو ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

وی اظهار داشت: با پیگیری دادگستری استان و عنایت ریاست قوه قضائیه و با کمک همه دستگاهها، زندان مرکزی از مکان نامناسب در درون شهر ایلام به بیرون از شهر منتقل شد و با دارا بودن ۷۰ هزار مترمربع مساحت، سرانه فضا برای هر زندانی به ۱۱ متر افزایش پیدا کرد که استاندارد بسیار خوبی است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام در دیدار گفت:عظمت روح شهید بهشتی و مجاهدت های آن عالم وارسته که خودش به تنهایی یک ملت بود، جایگاه رفیع دستگاه قضایی را چندبرابر می کند.

سردار جمال شاکرمی افزود: شهید بهشتی در قامت یک شخصیت مبارز ، شجاع و قدرتمند و دارای ابعاد شخصیتی بود که امام راحل (ره) به او افتخار می کرد و اثرات حضور او در قوه قضائیه پس از گذشت سالها قابل مشاهده است.

وی اظهار داشت: مجموعه قضا در استان ایلام از صراحت و قاطعیت لازم برای پاسداری از حقوق عامه مردم برخوردار است و تعامل بسیار تنگاتنگ و ارزنده ای با سازمان اطلاعات سپاه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و جرایم برقرار شده است.  

سردار شاکرمی تصریح کرد: در سایه تفکر بسیجی و روحیه جهادی نیروهای ارزشی و قضات پاک دست، تعامل و همدلی خوبی ما بین مجموعه دادگستری و معاونت های حقوقی سپاه امیرالمؤمنین(ع) برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان خاطر نشان کرد: سپاه با کمک اقشار بسیج برای خدمت رسانی به عموم مردم و زندانیان کارهای خوبی از جمله برپایی میزخدمت و مشاوره حقوقی رایگان، ارائه خدمات پزشکی و تخصصی ، توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های زندانیان، ساخت سوله های کارگاهی برای اشتغالزایی در زندان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد انجام داده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.