کدخبر : 12782
سه‌شنبه 27 آوریل 2021 - 12:08
فاقددیدگاه
نماینده مردم ایلام در مجلس:

مشکل قطعی های مکرر آب شهر ایلام حل می شود

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به دیدار با مدیر عامل آبفای کشور، گفت: قرار شد مشکل قطعی های مکرر آب شهر ایلام حل شود.

علی اکبر بسطامی اظهار کرد: برای رفع مشکلات آب شرب و فاضلاب شهری در استان، در دیدار با حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور تصمیمات مهم و راهگشایی برای استان اتحاذ شده است.

وی عنوان کرد: توافقات مهم برای رفع مشکلات آبرسانی به روستاها، رفع مشکل قطعی‌های مکرر آب شهر ایلام، ترمیم و تکمیل شبکه فاضلاب شهری ایلام و شروع عملیات فاضلاب دیگر شهرستان‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور دستورات لازم به مدیر آبفای استان را صادر و متذکر شد در صورت کمبود اعتبار، با اعلام از سوی استان به صورت ویژه از طریق مرکز مساعدت لازم صورت می‌گیرد.

بسطامی اضافه کرد: با هدف اجرایی شدن مباحث جلسه و آسان شدن پیگیرهای بعدی، موارد متعددی برای اتمام در بازه زمانی دو الی سه ماه آینده مصوب شده است.

وی گفت: اجرای طرح‌های عمرانی برای رفع مشکل آب شرب شهر ایلام با اولویت مناطق حاشیه شهر، رفع مشکل آب روستاهای بخش صالح آباد شامل گلان، سرنی، ریکا، لیزن و کلگ مشهور به پروژه گلان، رفع مشکل آب روستاهای بخش زاگرس با اولویت منطقه محروم شله‌کش، پیگیری رفع مشکل آب تعدادی از روستاهای شهرستان سیروان در این جلسه مصوب شده است.

بسطامی بیان کرد: همچنین در این جلسه در مورد رفع مشکل آب روستاهای شهرستان چوار و بخش گنجوان به صورت ویژه تا پایان خرداد، تکمیل طرح ساماندهی فاضلاب شهر ایلام، ارائه طرح رفع مشکل سیستم فاضلاب شهر چوار با اخذ ماده ۲۳ و شروع عملیات اجرایی آن و انجام نهایی عملیات رفع مشکل سیستم فاضلاب شهر ملکشاهی نیز تصمیم گیری و مصوب شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.