کدخبر : 12523
یکشنبه 4 آوریل 2021 - 12:52
فاقددیدگاه

نحوه حضور کارمندان در مناطق قرمز و نارنجی ایلام ابلاغ شد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: با توجه به شرایط کرونا در استان، نحوه حضور کارمندان شهرستان‌های ایلام ابلاغ شده است.

معروف بسطامی در خصوص نحوه حضور کارمندان ادارات در مناطق و شهرستان‌های قرمز اظهار داشت: بر اساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این مناطق، در ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و یک دوم کارمندان باید به صورت دورکاری کار‌های مربوطه را انجام دهند، البته نحوه دورکاری کارمندان با موافقت مدیر هر قسمت خواهد بود.

  وی افزود: در شهرستان‌های قرمز و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار کار‌های مربوطه را باید انجام دهند.   رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان یادآور شد: در مناطق نارنجی، یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری کار‌های محوله را انجام دهند، سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کار‌های خود را انجام دهند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام از مجموع ۱۲ شهرستان استان ایلام دو شهرستان آبدانان و دهلران در وضعیت قرمز و شهرستان‌های ایلام، چرداول و ایوان، دره شهر در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.