کدخبر : 12488
سه‌شنبه 30 مارس 2021 - 8:24
فاقددیدگاه

آبدانان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان آبدانان نیز در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت و در صورت ادامه این روند سایر شهرستان‌ها نیز تغییر وضعیت خواهند داد.

دکتر جمیل صادقی فر با هشدار نسبت به روند افزایش ابتلا و بستری‌ها در استان اظهار داشت: هم اکنون شهرستان‌های دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز،چرداول در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

وی ملاک تغییر وضعیت در هر شهرستان را تعداد بستری‌ها اعلام کرد و افزود: ۲۵ بستری جدید ناشی از کرونا در استان ثبت شد و مجموع بستری‌ها به ۱۰۳ نفر افزایش یافت.

دکتر صادقی فر یادآور شد: هفت مورد از بستری‌های جدید مربوط به ایوان، ۶ مورد ایلام، پنج مورد آبدانان، ۲ موردچرداول، ۲ مورد مهران، ۲ مورد دهلران و یک مورد مربوط به بدره است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره یه افزایش تعداد مبتلایان در استان افزود: تعداد مبتلایان در ایلام ۱۳ هزار و ۱۸ نفر، ایوان ۲ هزار و ۸۶۵، آبدانان ۲ هزار و ۱۵۷، دهلران هزار و ۷۸۸، چرداول هزار و ۷۷۵، دره شهر هزار و ۵۷۷، مهران هزار و ۲۹۶، بدره هزار و ۷۹، ملکشاهی ۸۱۲، سیروان ۶۱۰، هلیلان ۵۴۲ و چوار ۳۷۸ نفر است.

وی ورود مسافران نوروزی به استان، تجمع‌های خانوادگی و رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی را از دلایل افزایش ابتلا به کرونا عنوان کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.