کدخبر : 12358
سه‌شنبه 9 مارس 2021 - 8:22
فاقددیدگاه

اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۶ ایستگاه ورودی به استان ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان‌های همجوار و به ویژه استان خوزستان، در ۶ ایستگاه ورودی استان محدودیت‌های کرونایی اعمال خواهد شد.

سرهنگ رضا همتی‌زاده از اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در استان‌های همجوار خبر داد و گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان‌های همجوار و به ویژه استان خوزستان، پلیس راه انتظامی استان به همراه عوامل انتظامی در ۶ ایستگاه ورودی استان مستقر و نسبت به کنترل وسایل نقلیه اقدام می‌کنند.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا ورود وسایل نقلیه شخصی با پلاک استان خوزستان به داخل استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده نسبت به عودت آنها اقدام می‌شود. 

 رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: از ابتدای آذر ماه تا کنون بیش از ۵۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه مورد ارشاد و عودت شده‌اند.   

وی تصریح کرد: از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود از تردد به استان‌های جنوبی کشور به ویژه استان خوزستان به منظور پیشگیری از انتقال این ویروس منحوس اجتناب کنند.

 سرهنگ همتی‌زاده در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، هم استانی‌های عزیز نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی به منظور اجرای محدودیت‌های کرونایی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.