کدخبر : 12165
شنبه 6 فوریه 2021 - 11:39
فاقددیدگاه

۱۵۰ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی از ملکشاهی و هلیلان هزینه شد

استاندار ایلام گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان تاکنون از سوی بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی از شهرستان‌های هدف ملکشاهی و هلیلان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز شنبه در مراسم واگذاری یکصدهزار مین سند املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی با حضور رییس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: ۸۲ میلیارد تومان از این مبلغ در ملکشاهی و ۶۸ میلیارد تومان نیز در هلیلان بوده است.

وی افزود: در مجموع ۲۴۵ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از استان ایلام از سوی بنیاد مستضعفان تخصیص یافته که ۵۱ میلیارد تومان در قالب تسهیلات اشتغال زایی و ۱۵ میلیارد تومان نیز با کمک های مومنانه بوده است.

استاندار ایلام تخصیص ۵۳ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومان، پنج میلیارد تومان برای خرید دستگاه اکسیژن ساز در ایام کرونا ، ۱۶ میلیارد تومان برای توسعه روستایی را از دیگر خدمات بنیاد مستضعفان در استان ایلام عنوان کرد.

سلیمانی دشتکی با تمجید از خدمات مهندس فتاح در مسوولیت های مختلف خواستار تشکیل و حضور گروهی از کارشناسان بنیاد مستضعفان در استان برای بررسی مشکلات مردم مناطق محروم استان شده تا شاهد خدمات رسانی هرچه بیشتر این نهاد انقلابی در استان ایلام باشیم.

وی ایلامیان را مرزدارانی غیور و سلحشور توصیف کرد که دین خود را در دوران انقلاب و دفاع مقدس به نظام ادا کرده اند و یادآور شد: این استان به دلیل درگیری با جنگ تحمیلی از ریل و مدار توسعه عقب مانده و با وجود تلاش های دولت های مختلف باید همچنان نگاه ویژه ای به این استان شود.

وی زیرساخت های ایلام را متعلق به ایران دانست و اضافه کرد: زیرساخت های نفت و گاز ، مرز و اربعین امروز از مزیت های استان ایلام برای تحرک بخشی به توسعه استان است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.