کدخبر : 12114
یکشنبه 31 ژانویه 2021 - 13:27
فاقددیدگاه

طرح نظارت نوروزی اصناف از ۱۵ بهمن در ایلام آغاز می‌شود

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: طرح نظارتی نوروز همزمان با سراسر کشور از ۱۵ بهمن سال جاری تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در استان اجرا می‌شود.

عزت الله عبدخانی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: اقدامات نظارتی براساس پیش بینی های انجام شده و اولویت های کالایی تدوین و اجرایی می شود.

وی با اشاره به برخورد سریع و قاطع با اخلال گران بازار در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ تاکید کرد: بازرسان در اجرای این طرح با حضور در بازار بر قیمت و نحوه عرضه کالاهای اساسی نظارت می کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت ایلام با تاکید بر رعایت قوانین نظام صنفی و رعایت حقوق مصرف کنندگان، یادآور شد: ۲۰ گروه برای اجرای طرح نظارتی نوروز در این استان تشکیل و فعال شده که این تعداد فعالیت خود را همزمان با طرح نظارتی نوروز در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می‌دهند.

عبدخانی یادآور شد: بازرسان در این طرح بر رعایت بهداشت، جلوگیری از تقلب، درج قیمت، پرهیز از کم‌فروشی، صدور فاکتور رسمی، قیمت‌گذاری کالاها و برخورد جدی با متخلفان را نظارت و پیگری می‌کنند.

وی ادامه داد: همزمان با انجام گشت‌های بازرسی از بازار، از طریق همکاری و هم افزایی با سازمان صدا و سیمای مرکز استان و استفاده از ظرفیت های رسانه ای این مجموعه، اقدامات بازرسی و نظارتی در جهت آگاهی رسانی به مصرف کنندگان با جدیت دنبال می شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.