کدخبر : 4124
پنج‌شنبه 29 سپتامبر 2016 - 1:08
فاقددیدگاه

مدیریت مراکز درمانی به خیرین سپرده می شود

معاون درمان وزارت بهشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده از سرمایه و ظرفیت خیرین در حوزه درمان را از سیاست های این وزارتخانه عنوان و اظهارکرد :براساس این سیاست از ظرفیت خیرین در کنار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای مدیریت مراکز درمانی استفاده می شود.

مدیریت مراکز درمانی به خیرین سپرده می شود

ایرنا: دکترمحمدآقاجانی عصرچهارشنبه در ایلام گفت: مطلع بودن افراد نیکوکار از امکانات و زمینه های مناسب و موجود برای انجام فعالیت نیکوکارانه در حوزه درمان از شرط ها و ضرورت های اساسی فعالیت و حضور خیرین در این بخش محسوب می شود.
وی افزود: براین مبنا وزارت بهداشت در ماههای گذشته با طراحی یک سایت به دنبال مطلع کردن افراد خیر در جریان تکمیل، راه اندازی و یا ساخت مراکز درمانی و نیازهای این مراکز بوده است.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ذکر اینکه این وزارت توجه ویژه ای به حضور پزشکان متصص و فوق تخصص در استان های محروم دارد گفت: ضرورت ارائه خدمت های پزشکی و بهداشتی به زائران اربعین حسینی باعث مضاعف شدن توجه به حضور پزشک متخصص در استان ایلام شده است.
دکتر آقاجانی خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران کنگره عظیم اربعین حسینی به کربلای معلی یک هزار و ۲۰۰ نفر کادر درمانی از جمله ۶۰ پزشک متخصص به مدت ۱۵ روز از سراسر کشور به ایلام اعزام شده و در مناطق مختلف این استان به خصوص مرز مهران مستقر می شوند.
وی ایجاد بیمارستان صحرایی، درمانگاه های تخصصی، استقرار ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه اتوبوس خاص فوریت های درمانی را در استان ایلام از دیگر اقدام های وزارت بهداشت در ایام اربعین حسینی و تردد زائران اربعین از مرز مهران عنوان کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.