کدخبر : 4010
دوشنبه 26 سپتامبر 2016 - 21:34
فاقددیدگاه

وزیر کشور به ایلام سفر می کند

در ادامه اقدام ها و بررسی ها برای آماده سازی شرایط تردد زائران کنگره عظیم اربعین حسینی (ع)، وزیر کشورف رئیس و اعضای ستاد مرکزی اربعین روز سه شنبه از ایلام و مهران بازدید می کند.

 آماده سازی شرایط تردد زائران اربعین حسینی (ع) و ضرورت تسریع در انجام فعالیت های توسعه ای و زیرساختی در مرز بین المللی مهران عامل اصلی سفر وزیرر کشور و هیات همرات به استان ایلام در روز سه شنبه هست. 

به گزارش جامک به نقل از  ایرنا، محمدرضا مروارید عصر دوشنبه با تایید این خبر گفت: رحمانی فضلی و هیات همراه در این سفر به شهرستان مهران رفته و از پایانه مرزی بازدید می کنند.
وی افزود: در این سفر وزیر کشور از زیرساخت های لازم برای تردد زائران اربعین در مرز مهران بازدید می کند ضمن اینکه تلاش می شود مشکلات موجود تا پیش از ایام اربعین در مرز مهران برطرف شود.
مروارید تاکید کرد: آماده سازی امکانات و شرایط لازم برای میزبانی و تردد میلیون ها زائر اربعین حسینی (ع) هم اکنون در استان ایلام و به خصوص شهر و مرز مهران جریان دارد. شرایطی چون نزدیکی مسافت، امنیت و همچنین مشخصه های فرهنگی و اجتماعی استان های همجوار ایلام در کشور عراق موجب شده تا در سال های اخیر مرز مهران به عنوان مسیر اصلی تردد زائران عتبات عالیات میان ۲ کشور ایران و عراق مطرح شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.