کدخبر : 3584
دوشنبه 22 آگوست 2016 - 14:38
فاقددیدگاه

تضعیف مسجد و روحانیت، هدف تبلیغات تخریبی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است

تضعیف مسجد و روحانیت، هدف تبلیغات تخریبی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است

به گزارش جامک؛ معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر اساس آموزه های اصیل و حیاتبخش اسلام شکل گرفت. روحانیت و در راس آن حضرت امام خمینی(ره) رهبران فکری و مساجد پایگاه های این حرکت عظیم بودند و امروز هم پرچمداران دفاع از مرزهای دین و اعتقاد روحانیت هستند. دشمنان نظام جمهوری اسلامی با شناخت این مساله از ابتدای انقلاب در تلاش هستند تا ضمن تخریب وجه روحانیت، ارتباط مردم و روحانیت را تضعیف کنند.
وی افزود: ترویج شبهات هدفمند، توهین به ساحت روحانیت، تلاش برای تقلیل حرمت و جایگاه مسجد از جمله برنامه های مستمر رسانه های وابسته به استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی است که هیچگاه در این زمینه کوتاهی نکرده اند. لیکن در مقابل، سطح آگاهی و هوشیاری مردم فهیم ایران اسلامی و بویژه فعالان فرهنگی و علی الخصوص روحانیت مانع از به ثمر نشستن اهداف شوم دشمنان شده است.
رستمی در پایان تصریح کرد: البته در عصر کنونی و هجوم بی وقفه تبلیغات رسانه ای، رسالت روحانیت مضاعف شده و برای مقابله با تهاجمات فرهنگی و ترویج مسائل مختلف دین مبین اسلامی از تمامی امکانات و ظرفیتها به‌ویژه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.