کدخبر : 19760
شنبه 9 مارس 2024 - 7:21
فاقددیدگاه

منتخبان قدردان مردم باشند

امام جمعه ایلام گفت: منتخبان مردم هم باید قدردان این نعمت باشند و تمام توان خود را برای خدمت به این مردم به کار بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی تبار» در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به اینکه مردم خوب و ولایت‌مدار ایلام حماسه مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آفریدند، اظهار کرد: منتخبان مردم هم باید قدردان این نعمت باشند و تمام توان خود را برای خدمت به این مردم به کار بگیرند.

وی افزود: مشکلات معیشتی مردم از نکاتی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید داشته‌اند و راه‌حل این مشکلات را منوط بر انتخابات و مشارکت حداکثری دانستند که الحمدلله این اتفاق افتاد و الان هم مهم‌ترین دغدغه مردم ما مشکل معیشت است، انتظار مردم از دولت خدمت‌گزار سیزدهم و مجلس شورای اسلامی این است که تمام توان و توجه خود را برای حل مشکل معیشت مردم به‌کار گیرند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: برخی ها هم ممکن است در خصوص مشارکت این دوره از انتخابات انتظار بیشتری داشته باشند، اما واقعیتی که ما با آن مواجه بودیم این است که ما با یک هجمه گسترده‌ای از آغاز سال جاری برای مأیوس کردن مردم در پای صندوق های رای مواجه بودیم.

کریمی‌تبار گفت: فضاسازی دروغین رسانه‌های دشمن، تهمت و افترا، سیاه‌نمایی و القای ناامیدی و تبلیغات گسترده اگر برای براندازی هر نظامی انجام می‌گرفت به طور قطع، آن نظام ساقط می‌شد و ما نمونه‌های آن را در تاریخ زیاد داریم، اما مردم ما در روز آزمون سربلند بیرون آمدند و مشارکت قابل‌توجهی داشتند که در مقایسه با مشارکت‌های جهانی، حضور قابل‌قبولی بود و مردم فهیم ما به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه حضور مردم نمایشی اصل از تولی و تبری و دوستی با دوستان و دشمنی با دشمنان بود، افزود: این مشارکت و حضور، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویانی بود که مدت‌ها تبلیغ کردند که مردم در پای صندوق آرا حضور پیدا نکنند، این مشارکت در جبهه مقاومت، روحیه رزمندگان یمنی، لبنانی و فلسطینی تأثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: دشمنان ما بدانند اگر چنانچه تنها ۱۰ درصد نیروهای ولایت‌مدار ما پای صندوق آراء می‌آمدند و به منتخبین خود رأی می‌دادند، تعداد آنها نسبت‌ به جمعیت ما حدود ۹ میلیون نفر می‌شد، نه‌تنها این‌۹ میلیون نفر، بلکه یک میلیون از نیروهای شهادت‌طلب، مجاهد، ولایت‌مدار و رزمنده برای دفاع از نظام و اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبر کافی است که قوی‌ترین ارتش دنیا را زمین‌گیر کند و آن‌ها را به درک واصل کند.

وی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، گفت: ماه شعبان مقدمه‌ آماده شدن برای ضیافت الله در ماه مبارک است، قلبها را باید از آلودگی‌ها، کدورت‌ها، دشمنی‌ها حسد ها پاک کرد و باید به فکر قیامت خود باشیم، ماه مبارک رمضان ماهی است که به تعبیر امام رضا(ع)، کارهای خوب و مورد قبول پروردگار قرار می‌گیرد و لغزش های انسان‌ها در آن آمرزیده می‌شود.

کریمی‌تبار با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه برکت، رحمت، مغفرت، توبه و انابه است، گفت:خود را آماده کنیم که از برکات این ماه ارزشمند بهره ببریم، مملکت ما مملکت امام زمان(عج) است، تظاهر به گناه نباید در مملکت امام زمان(عج) انجام شود، ماه رمضان همه باید روزه بگیریم، کسانی هم که معذور هستند نباید بگیرند، اما حق تظاهر به روزه‌خواری ندارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.