کدخبر : 19739
یکشنبه 3 مارس 2024 - 8:25
فاقددیدگاه

منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیامی از حضور شورانگیز مردم تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با یاری خداوند متعال، دوباره مردم ایران اسلامی حماسه‌ای از نو آفریدند و به مصداق آیه‌ی شریفه‌ی «رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اَللّهَ »، عهد و پیمان دیرینه‌ی خود را با نظام جمهوری اسلامی تجدید نمودند.

خالصانه‌ترین درود‌ها نثار شما مردم عزیز و شریف استان ایلام که با اتحاد، انسجام و همدلی بی پایان، در یازدهمین روز از اسفند ماه ۱۴۰۲، شکوهمندانه لحظه های بزرگی خلق کردید.

بدون شک حضور پر شور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب اینجانب به عنوان نماینده خود، نقطه آغازی برای فصلی دیگر از وکالت مردم در خانه ملت است. بدون شک حمایت شما عزیزان تکیه‌گاه امیدبخش و قوت قلب پایان ناپذیر است.

بنابراین به مصداق حدیث شریف؛ «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» برخود واجب می‌دانم؛ از همه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف جامعه، فرهنگیان، روحانیون و هیات‌های مذهبی، ورزشکاران، کارگران، کارمندان، اساتید دانشگاه، هنرمندان، بانوان، کسبه و بازاریان، فعالان اقتصادی، دانشجویان، سایر مردم شریف از همه‌ی ایلات و طوایف استان، احزاب، گروه‌ها، تشکل‌های سیاسی و غیرسیاسی که با صدور اطلاعیه یا بیانیه از اینجانب حمایت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

همچنین از مسئولین ارجمند استان به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار محترم، دست‌اندرکاران انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، صدا و سیما، فعالان رسانه‌ای، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که با همکاری و همراهی در برگزاری انتخابات تلاش و کوشش خود را به کار بستند، تا سلامت و صیانت از آراء مردم، به بهترین نحو شکل گیرد، سپاسگزارم.

امید است با توکل به خداوند متعال و به پشتوانه رای اعتماد شما مردم مومن و متعهد بتوانم در عرصه مسائل استانی و ملی، باعث گره گشایی از مشکلات ملت و خلق فرصت های جدید برای آینده ای روشن و فرداهای بهتر شده و همچنین موجب سربلندی و سرافرازی مردم سرافراز استان ایلام باشم. خاک پای مردم ایلام فریدون همتی منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.