کدخبر : 19023
شنبه 11 نوامبر 2023 - 9:49
فاقددیدگاه

تایید صلاحیت ۳۳ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران

فرماندار ویژه دهلران از تائید صلاحیت اولیه ۳۳ نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه خبر داد.

«لطیف صادقی» اظهار کرد: روند بررسی صلاحیت داوطلبان حوزه انتخابیه دهلران همزمان با سراسر کشور در هیئت های اجرایی پایان یافت و نتایج آن به صورت محرمانه به داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه اطلاع رسانی می شود.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی اعضای هیئت اجرایی و نظارت در حوزه انتخابیه دهلران، گفت: پس از دریافت استعلام ها از مراجع پنج گانه و اعلام نظر هیئت اجرایی از میان ۵۴ داوطلب این حوزه، نتایج بررسی صلاحیت ها اعلام شد.

صادقی با اشاره به تائید صلاحیت ۳۳ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران، گفت: ۱۲ نفر رد صلاحیت و ۶ نفر هم با عدم احراز صلاحیت مواجه و سه نفر هم انصراف دادند.

فرماندار ویژه دهلران ابراز کرد: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان از امروز به آنان ابلاغ و اسناد و مدارک اخذ شده همراه با رای و نظر هیئت اجرایی برای بررسی‌های بعدی به هیئت نظارت استان ارسال خواهد شد.

صادقی افزود: در میان تایید صلاحیت شده های حوزه انتخابیه دهلران(جنوب استان) همه سلایق با افکار و اندیشه‌های متفاوت و از اقوام و قبایل گوناگون در منطقه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصل بی طرفی، شفاف سازی و عمل به قانون و ایجاد رقابت سالم و زمینه سازی و بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم، سرلوحه کاری ما در انتخابات پیش رو است.

حوزه انتخابیه دهلران (جنوب استان) شامل شهرستان های دهلران و آبدانان و دره شهر و بدره است

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.