کدخبر : 17980
دوشنبه 22 می 2023 - 13:30
فاقددیدگاه

کلنگ‌زنی ۱۰۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در ایلام

یک هزار و ۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن ایلام توسط وزیر کشور در ایلام کلنگ‌زنی شد.

 وزیر کشور ‌ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی یک هزار و ۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی  مسکن در ایلام، ضمن تبریک دهه کرامت و آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد ‌یادآور رشادت‌ها و حماسه‌های بی‌نظیر به ویژه ‌مقاومت بی‌نظیری مردم ایلام است.

احمد وحیدی در ادامه با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن افزود: این طرح در ابعاد بسیاری چون رشد، توسعه، تحکیم، صیانت خانواده، جمعیت‌ و رفع نیاز محرومان مهم است لذا پیمانکارانی که مشغول ساخت این مسکن‌ها هستند با دقت لازم را داشته و ‌‌ساخت و سازها را با‌کیفیت انجام دهند؛ این طرح یک برکت بوده که باید همه از این فرصت استفاده کنند‌.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز در این آیین  ‌با  تبریک ایام دهه کرامت ‌گفت: ‌‌مردم این استان در دفاع مقدس به عنوان یکی از قطب‌های دفاع از کشور و امروز به عنوان قطب خدمت به زائرین اربعین  همیشه در صحنه  بوده‌اند.

استاندار  ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه در طول ۴ سال  دولت سیزدهم، ساخت ۳۲ هزار و ۶۰۱  واحد مسکن ملی در استان ایلام پیش‌بینی شده است امیدواریم با بر‌نامه‌ریزی‌های منظم بتوانیم به نحو احسن  این مهم را به انجام برسانیم.

مدیر‌کل راه و شهرسازی ایلام نیز در این آیین سهمیه ابلاغی استان در نهضت ملی مسکن را ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد دانست و گفت:‌ از این‌ تعداد ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد در حوزه شهری پیش‌بینی شده و ۱۱ هزار و ۳۲۸ واحد هم تامین زمین شده که از این تعداد هفت هزار و یک واحد دارای پروانه ساخت است ‌و در تلاشیم تامین زمین مابقی واحدها به زودی انجام شود.

فرشاد دوستی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۲ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده‌اند، افزود: از این‌ تعداد ۸ هزار واجد شرایط بوده که ‌۳ هزار نفر هم از این افراد واریزی انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: پروژه مسکن ملی یک هزار و ۸۸ واحدی محدوده پارک کوثر ایلام پنج هکتار وسعت داشته و در ۲۴ بلوک شامل ۴ بلوک ۶ طبقه احداث و همچنین متوسط زیربنای هر واحد را در این منطقه ۸۴ متر است.

وی با بیان اینکه میزان اعتبار قابل هزینه برای اجرای این پروژه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است افزود: اگر متقاضیان آورده های خود را به موقع واریز کنند بر اساس پیش بینی ها طی ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.