کدخبر : 17544
پنج‌شنبه 2 مارس 2023 - 13:22
فاقددیدگاه
معاون اداره کل صمت خبر داد؛

شروع طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات از ۱۵ اسفند ماه

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان ایلام اظهار کرد: طرح ویژه بازرسی و تشدید نظارت بر بازار کالا و خدمات ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با حضور بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط در استان به زودی آغاز می‌شود.

مهدی کاکاخانی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید و انجام سفرهای نوروزی و در ادامه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای کالاهای مورد نیاز، معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت با هدف مقابله با روند افزایش تخلفات احتمالی به ویژه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار طرح ویژه بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات همزمان با سراسر کشور از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در همه شهرستان های استان اجرا می کند.

کاکاخانی اضافه کرد: در زمان اجرای طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان علاوه بر نظارت بر عرضه کالاهای پرتقاضا، مراکز ارائه دهنده خدمات نیز مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: براساس قانون انتزاع بخشی از وظایف وزارت صمت و واگذاری امور بازرسی و نظارت کالاهای اساسی در حوزه نان، گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن، میوه و تره بار و… به وزارت جهاد کشاورزی، بازرسان اداره کل صمت همکاری های لازم را با بازرسین جهاد کشاورزی به عمل خواهند آورند.

معاون نظارت و بازرسی صمت استان مردم عزیز خواست هرگونه تخلف احتکار، قاچاق، عدم عرضه محصول، عدم درج قیمت، کم فروشی و..، از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ گزارش نمایند. وی تاکید کرد: همه شکایات و یا گزارش های دریافتی در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.