کدخبر : 17386
سه‌شنبه 31 ژانویه 2023 - 8:47
فاقددیدگاه

هشدارهای پلیس راه در خصوص وضعیت راه های ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در سطح نارنجی از رانندگان عزیز می خواهیم در صورت امکان وسیله نقلیه خود را به چراغ مه شکن مجهز و لنت های ترمز جلو و عقب را بازدید کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در سطح نارنجی از اوایل روز دوشنبه تا اواخر روز پنج شنبه از رانندگان عزیز می خواهیم در صورت امکان وسیله نقلیه خود را به چراغ مه شکن مجهز و لنت های ترمز جلو و عقب را بازدید کرده و در صورت نیاز آن ها را تعویض کنند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی افزود: رانندگان عزیز بایستی از رانندگی در لبه راه ها و شانه های راه خودداری و در سرازیری ها و شیب های تند علاوه بر این که نباید از دنده خلاص استفاده کنند باید با دنده سنگین رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: برودت هوا و بارش برف و باران سبب لغزندگی سطح جاده‌ها و مه آلودگی سبب کاهش شدید در محورهای کوهستانی و گردنه ها خواهد شد در این شرایط رانندگان ضمن اطمینان از آماده به کاری خودرو سالم بودن بخاری، برف پاک کن ها، چراغ ها خصوصاً مه شکن، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.