کدخبر : 17028
چهارشنبه 7 دسامبر 2022 - 8:24
فاقددیدگاه

توصیه‌ی رئیس دانشگاه ایلام به دانشجویان در روز دانشجو

رئیس دانشگاه ایلام گفت: توصیه من به دانشجویان این است که تاریخ انقلاب و توطئه‌های آمریکا در طول این چهل وچند سال را مطالعه کنند و ببینید که آمریکایی‌هایی که الان دم از حقوق بشر می‌زنند خود چه کار کرده‌اند.

دکتر «طاهر علی‌محمدی» در مراسم روز دانشجو در دانشگاه ایلام ، اظهار کرد: روز دانشجو روز استکبار ستیزی و در واقع روز آمریکا ستیزی است و به تعبیر مقام معظم رهبری ۱۶ آذر متعلق به دانشجوی ضد آمریکا و ضد سلطه است.
وی با بیان اینکه ما باید تاریخ قبل وبعد از انقلاب را بررسی کنیم تا ببینیم چه اتفاقات و توطئه‌هایی راجع به ملت ومردم عزیز ما شکل گرفته است، گفت: در این تاریخ فهرست بلندی از اقدامات وتوطئه های آمریکا وجود دارد و توصیه من به دانشجویان این است که تاریخ انقلاب و توطئه های آمریکا در طول این چهل وچند سال را مطالعه کنید و ببینید که آمریکایی‌هایی که الان دم از حقوق بشر می‌زنند خود چه کار کرده‌اند.
رئیس دانشگاه ایلام کودتای ۲۸ مرداد، تحمیل قانون کاپیتولاسیون ، حمله نظامی به طبس، حمایت همه جانبه از صدام در جنگ تحمیلی را از جمله ظلم‌های آمریکا به مردم ایران عنوان کرد و گفت: فشارهای اقتصادی و ممانعت از اجازه ورود دارو به ایران با ژست دلسوزی آمریکا برای ایران در تناقض است و دروغ این رژیم را برملا می‌کند.
علی‌محمدی تصریح کرد: در آمریکا بیش از ۱۰۰۰ نفر در سال توسط پلیس با گلوله مستقیم کشته می شوند و کشوری مثل عربستان که در آن حتی مردان هم حق رآی ندارند دم از حقوق بشر می‌زنند.
وی با تاکید براینکه برنامه امشب با هدف گفت وگو وبیان مطالبات دانشجویان برگزار شده است، گفت: مقام معظم رهبری هم بر برگزاری چنین برنامه هایی تاکید دارند و خود ایشان هم از چنین برنامه هایی استقبال می کنند و همیشه خود را در معرض سوالات دانشجویان قرار می‌دهند که آزادی به معنای واقعی همین است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.