کدخبر : 16761
چهارشنبه 26 اکتبر 2022 - 11:40
فاقددیدگاه

بیش از ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی در ایلام گازدار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۶۰ واحد صنعتی و تولیدی در اقصی نقاط استان گازدار شد تا گامی در جهت تحقق نامگذاری سال جاری برداشته شود.

محمود کشاورز با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا پایان سال‌جاری تعداد قابل توجهی از واحد‌های تولیدی و صنعتی در سطح استان گازدار شوند، اظهار داشت: از شروع گازرسانی به استان تاکنون، یک هزارو و ۱۵۸ واحد تولیدی و صنعتی اعم از صنایع عمده و جزء در نقاط مختلف شهری و روستایی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است.

وی افزود: گازرسانی به صنایع توانسته است ارزش افزوده خوبی برای استان ایلام داشته باشد و با جایگزینی سوخت طبیعی در واحدهای تولیدی و صنعتی، آلودگی کمتری در مقایسه با سایر فرآورده‌های نفتی به دنبال دارد و بدین ترتیب موجب ارتقاء شاخص‌های حفظ و بهبود محیط زیست و توسعه پایدار می‌شود.

کشاورز با بیان اینکه شرکت گاز استان برای گازرسانی به صنایع برنامه دارد، ادامه داد: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نامگذاری سال را بر روی تولید متمرکز نموده تا دستگاه‌های اجرایی در حوزه مأموریت کاری خود گام‌های اساسی برای حمایت و رفع مشکل واحد‌های تولیدی برای رونق اقتصادی کشور بردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: با گازرسانی به این تعداد صنایع ۵ هزار و ۹۷۲ متر مکعب بر ساعت گاز به جای سوخت‌های مایع جایگزین شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.