کدخبر : 16356
جمعه 26 آگوست 2022 - 19:52
فاقددیدگاه

بازارچه دائمی عرضه محصولات تولیدی توسط بانوان در استان‌ها ایجاد می‌شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: متناسب با نیاز هر استان، بازارچه‌های دائمی عرضه محصولات تولیدی ایجاد می‌شود.

صبح امروز انیسه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت:‌‌ بازارچه دائمی عرضه محصولات تولیدی توسط بانوان در دستور کار دولت است و متناسب با هر استان ایجاد می شود.

و‌‌ی افزود: همجواری با کشور عراق یک امتیاز بزرگ برای توسعه صادرات محصولات تولیدی توسط بانوان در استان ایلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام نیز گفت: استان ایلام مشهد شهیدان است، مردم این دیار در دفاع مقدس با حداقل امکانات در دفاع مقدس از هیچ تلاشی کوتاه نکردند و نماد و افتخاری برای کشور شدند.

وی افزود: انعکاس نقش زنان ایلامی در دفاع مقدس مغفول مانده است و کار شاخص رسانه ای در این خصوص انجام نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس رزمنده پروری و شهید پروری مردم ایلام نقش بی بدیل زنان ایلامی را نشان می دهد، اضافه کرد: ایلام بعنوان کوچکترین استان کشور از نظر جمعیتی توانست لشکر ایجاد کند و  پیشانی دفاع مقدس باشد.

وی در ادامه گفت: هجوم امروز دشمن به حجاب موجب شده که ما به این مقوله و کار فرهنگی بیشتر توجه کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار به نقش بانوان در اربعین اشاره کرد و گفت: در اربعین آشپزخانه های خانگی توسط زنان ایلامی اداره می شود و زنان ایلامی در این راستا نیز موفق عمل کردند.

وی در ادامه گفت: در اربعین برای تردد، امنیت و تغذیه تمامی اقدامات را انجام داده‌ایم اما برای معرفت افزایی، اقامه نماز جماعت زائران اقدامی انجام نشده است که در این راستا باید اقداماتی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه استاندار ایلام رکوردار سرکشی از  شهرستان‌ها و دیدار با مردم هستند، اظهار داشت: همچنین مدیریت استاندار ایلام و کارهای عمرانی خوبی که در اربعین انجام شده قابل تقدیر است.

امام جمعه ایلام در پایان خواستار تهیه آمار بانوان سرپرست خانوار استان شد و گفت: باید کار آبرومند برای این سرپرست های خانوار ایجاد شود و فرهنگ کار برای زنان در استان نهادینه گردد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.