کدخبر : 12401
یکشنبه 14 مارس 2021 - 9:46
فاقددیدگاه

توسعه استان ایلام در مسیر وحدت و همدلی به دست می آید

استاندار ایلام با اشاره به اینکه توسعه استان ایلام در مسیر وحدت و همدلی به دست می آید، گفت: امروز وحدت و همگرایی بی بدیلی در استان ایلام وجود دارد.

محمد نوذری عصر شنبه (۲۳ اسفند) در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر ایلام ضمن تقدیر از مجموعه اعضای شورای شهر و شهردار ایلام به خاطر خدمات خوبی که در حوزه مبلمان شهری انجام گرفته است، اظهار کرد: امروز شهر ایلام به عنوان نماد استان مطرح است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه مجموعه تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه مبلمان شهری در ایلام رضایت بخش است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه امروز وحدت و همگرایی بی بدیلی در استان ایلام وجود دارد، تاکید کرد: در قضیه انتخاب استاندار ایلام این بازخورد در مرکز ارائه شد که اینجا باید از این اهتمام ویژه توسط مردم و مسئولان استان به ویژه اصحاب رسانه، ائمه جمعه و جماعات و همه اقشار و توده‌های مختلف مردم تشکر کنم.

وی با تاکید بر این مطلب که منافع استان تنها در مسیر وحدت و همدلی به دست می‌آید، اظهار کرد: امروز این وحدت و همدلی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و پای کار بودن مسئولان و همراهی کم نظیر مردم در صحنه‌های مختلف باعث ایجاد هم افزایی در راستای توسعه استان شده است.

گفتنی است که در این نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام، ضمن تبریک انتصاب استاندار ایلام برخی خواسته‌ها و مطالبات در حوزه عمران شهری ارائه کردند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.