کدخبر : 9915
چهارشنبه 20 نوامبر 2019 - 14:07
فاقددیدگاه

بسیج اصناف به کمک بازرسین سازمان صمت شتافت

همزمان با افزایش قیمت بنزین، بازرسین سازمان صمت با تشکیل تیم های چند نفره و حضور مستمر در سطح بازارها، نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی را تشدید بخشیدند.

جامک: در اجرای طرح تشدید بازرسی از صنوف و مراکز خدمات رسان، بسیج اصناف نیز دوشادوش بازرسین سازمان صمت، با حضور در سطح بازارها، بر قیمت کالاها و خدمات نظارت می کنند.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در نشست هم اندیشی با حضور فرمانده و برخی از اعضای بسیج اصناف، ضمن ابراز قدردانی از همکاری بسیج اصناف برای کنترل بازار گفت: با توجه به تعامل صورت گرفته، تاکنون از ظرفیت این نهاد مردمی در امر مهم بازرسی و نظارت بر بازار استفاده مناسب به عمل آمده است.

“عزت اله عبدخانی” به سابقه همکاری بسیج اصناف در زمان توزیع گوشت دولتی اشاره و خاطر نشان کرد: بایستی از تجارب به دست آمده در راستای کنترل جو روانی بازار و همچنین برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از شرایط پیش آمده بهره گیری شود.

این مسئول ادامه داد : پیروتفاهم نامه صورت گرفته فی مابین وزیر صمت، رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان وتولیدکنندگان با فرمانده بسیج کشور اقدامات قانونی برای همگرایی و انسجام بیشتر در بحث نظارت و بازرسی دربازار ایلام با همکاری قشر عزیز وهمیشه در صحنه بسیج صورت گرفته است.

“سرهنگ مریدی” فرمانده بسیج اصناف نیز در این جلسه با اشاره به سابقه همکاری بسیج با بازرسین سازمان صمت بیان داشت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در راستای کنترل بازار، وظایف ما دو چندان شده و یقین بدانید برخورد بسیج با سودجویان و سوء استفاده کنندگان از وضعیت موجود، بدون اغماض خواهد بود.

مریدی به ماموریت بسیجیان اصناف زیر چتر سازمان صمت استان اشاره و گفت: در این مقطع زمانی نزدیک به پانصد هزار نفر از بسیجیان در کل کشور در موضوع نظارت بر بازار با دستگاه‌های نظارتی همکاری می کنند. این مسئول از آمادگی کامل بسیج اصناف برای کمک به معاونت بازرسی ونظارت سازمان در راستای کنترل و نظارت بیشتر بر بازار خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.