کدخبر : 9701
چهارشنبه 16 اکتبر 2019 - 11:57
فاقددیدگاه

دیدار برخی از فعالان سیاسی اصلاح طلب بخش چوار با نماینده مردم

تعدادی از فعالان سیاسی اصلاح طلب بخش چوار در دیدار با مهندس شادمهر کاظم زاده نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات و پیگیری مطالبات مردم منطقه پرداختند.

پایگاه خبری جامک: ارتقاء بخش چوار به شهرستان به عنوان یک مطالبه جدی و خواسته معطل مانده در وزارت کشور از مهمترین موضوعات این نشست بود. رفع مشکل راه‌های روستایی مخصوصا اتمام پروژه چندین ساله مسیر سد گلال و جاده معروف قلا، رفع مشکل کم آبی و بی آبی تمام روستاهای بخش چوار، برطرف شدن ایراد عدم آنتن دهی تلفن همراه و از همه مهمتر خالی شدن روستاها بخش چواز از سکنه به دلیل نبود زیرساخت های مناسب از جمله موارد دیگری بود که بیان شد.

مهندس کاظم‌زاده ضمن ابراز خرسندی و تشکر از تشکیل این جلسه به عنوان یک اقدام و حرکت خوب برای مطالبه‌گری مردم استان از همه نمایندگان در هر دو حوزه اظهار داشت: از زمانی که افتخار وکالت مردم را یافتم، هیچگاه خود را در قالب و تقسیم بندی های کذایی شمال و جنوب محصور نکرده و در این مدت تلاش کرده‌ام مطالبه‌گر مشکلات و خواسته های همه مردم استان ایلام باشم.

این نماینده مردم اضافه کرد: بخشداری چوار به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بخش های استان، علیرغم برخوردار از منابع انسانی تحصیلکرده و پتانسیل های خدادادای نفت، گاز و طبیعت زیبا، اما همچنان با کمبود اعتبارات عمرانی برای تکمیل زیرساخت ها مواجه بوده و نیازمند رسیدگی بیشتر است. وی در خصوص رفع مشکلات مطرح شده گفت: با هماهنگی و همکاری دیگر  نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به صورت جدی پیگیرمطالبات مردم این بخش از مسئولین مربوطه بوده و برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد. وی ابراز داشت: در زمان تدوین بودجه سال ۹۹ کمبودها و نیازهای بیان شده در خصوص بخش چوار را مد نظر قرار خواهیم داد.  

مهندس شادمهر کاظم زاده نماینده مردم شریف شهرستان های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی است که در این دوره توانسته، ارتباط خوبی را با فعالان سیاسی و اجتماعی دیگر حوزه انتخابیه استان برقرار کند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.