کدخبر : 9610
شنبه 5 اکتبر 2019 - 8:01
فاقددیدگاه

دومین خط پرواز هوایی ایلام – مشهد آغاز به کار کرد

دومین خط هوایی مسیر ایلام - مشهد صبح امروز (جمعه) توسط شرکت هواپیمایی زاگرس آغاز به کار کرد و اولین گروه از مسافران این شرکت از مقصد مشهد به سمت ایلام‌ پرواز کردند.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا، مدیر فرودگاه شهدای ایلام در این زمینه گفت: با آغاز به کار شرکت هواپیمایی زاگرس از امروز تعداد پروازهای مسیر ایلام – مشهد از سه پرواز در هفته به پنج پرواز افزایش یافت و شرکت زاگرس روزهای دوشنبه و پنجشنبه مسافران این مسیر را جابجا می کند و روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه هم شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای این مسیر را انجام می دهد.
جواد یگانه در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: ورود این شرکت جدید هواپیمایی به جابجایی مسافران مسیر ایلام – مشهد در تعدیل سازی نرخ های این مسیر هوایی تاثیرگذار بوده و با توجه به ایجاد فضای رقابتی بین شرکت های هواپیمایی مذکور نرخ بلیط ها به یک سوم قیمت کاهش یافته است.

وی افزود: در صدد افزایش پروازهای مسیر ایلام – تهران نیز هستیم و ورود شرکت های هواپیمایی دیگر به استان برای ایجاد رقابت و تعدیل و کاهش قیمت ها از دیگر برنامه ها و اهداف فرودگاه شهدای ایلام است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام یادآور شد: همچنین از ۱۶ مهرماه تا سوم آبان ماه پروازهای موقت ایلام – نجف نیز با توجه به مقوله اربعین از طریق فرودگاه شهدای ایلام انجام می شود و با احتساب این مسیر ۱۰ پرواز بین مسیرهای تهران، مشهد و نجف انجام می شود.

یگانه توضیح داد: ۲ پرواز در روز از مسیر ایلام به نجف، پنج پرواز در هفته از مسیر ایلام به مشهد و مابقی پروازهای روزانه نیز در مسیر ایلام به تهران انجام می گیرد.

کاپیتان پرواز ایلام – مشهد نیز گفت: پرواز مسافران شرکت هواپیمایی زاگرس از طریق هواپیمای بویینگ MD ۸۲ به ظرفیت ۱۶۰ نفر انجام می شود.

بهمن زمردیان افزود: این هواپیما از لحاظ قطعات و شرایط فنی تمام استانداردهای روز دنیا را دارد و در صورت تقاضا برای دیگر مقاصد هوایی امکان افزایش پروازها در استان ایلام وجود دارد.

به گزارش ایرنا، پیش از این پروازهای مقصد ایلام – مشهد در انحصار شرکت هواپیمایی آسمان بود و با توجه به حجم زیاد تقاضا در این مسیر، قیمت بلیط ها نیز به طور سرسام آوری افزایش یافته بود که این امر موجب اعتراض و نارضایتی مردم و مسافران شده بود.

با افزایش تعداد پروازهای ایلام – مشهد روزانه بین چهار تا پنج پرواز از استان ایلام در مسیرهای تهران و مشهد انجام می گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.