کدخبر : 9569
دوشنبه 30 سپتامبر 2019 - 8:14
فاقددیدگاه
مسئول برنامه ریزی مهندسی پالایشگاه گاز ایلام عنوان کرد:

دانش و تجربه کارکنان پالایشگاه گاز ایلام، بهترین سرمایه برای تولید پایدار است

مسئول برنامه ریزی مهندسی شرکت پالایش گاز ایلام از بهینه کاوی فرآیند استقرار مدیریت دانش این شرکت توسط مسئولان شرکت گاز استان ایلام خبر داد و گفت: دانش و تجربه کارکنان بهترین سرمایه برای تولید پایدار است که با مدیریت صحیح آن، می توان به موفقیت و کارآمدی دست یافت .

به گزارش جامک: “محسن خزلی” در جلسه بهینه کاوی و انتقال تجربیات استقرار مدیریت دانش که با حضور جمعی از مسئولان شرکت گاز استان در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد، افزود: بهینه کاوی و تبادل تجربیات در خصوص اسقرار پروژه مدیریت دانش و اقدامات صورت گرفته در این واحد صنعتی در مهرماه سال جاری با حضور نمایندگان شرکت گاز استان ایلام انجام شد.
وی اظهار داشت: پالایشگاه گاز ایلام در راستای استفاده از رویکردهای نوین مدیریتی و به منظور افزایش بهره وری و ارتقای تعالی سازمانی نسبت به استقرار مدیریت دانش اقدام نموده است.

وی اظهار داشت: پالایشگاه گاز ایلام در راستای استفاده از رویکردهای نوین مدیریتی و به منظور افزایش بهره وری و ارتقای تعالی سازمانی نسبت به استقرار مدیریت دانش اقدام نموده است.

مسئول برنامه ریزی مهندسی شرکت پالایش گازایلام تصریح کرد: پروژه استقرار مدیریت دانش در این شرکت با هدف نهادینه سازی مدیریت دانش در سال ۹۷ آغاز و اقدامات اساسی در راستای پیاده سازی رویکردهای مدیریت دانش شامل مستند سازی دانش خبرگان و پروژه های اجرا شده و یا در حال اجرا ، روان سازی جریان دانش و افزایش خلاقیت و نوآوری ، شناسایی دانش نهفته کارکنان و مدیران، کاهش خطاها و اشتباهات سازمانی در سطوح مختلف، غنی سازی دانش شرکت از طریق تولید دانش های حیاتی، ایجاد انگیزه در کارکنان و مدیران ، کاهش هزینه های یادگیری از طریق انتقال تجارب، افزایش رضایتمندی و تعهد پرسنل، بهبود مهارتهای ارتباطی کارکنان و بهبود عملکرد سازمانی صورت گرفته است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.