کدخبر : 9533
سه‌شنبه 24 سپتامبر 2019 - 15:20
فاقددیدگاه
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام :

محصولات تولیدی ایلام قابلیت رقابت با نمونه های مشابه داخلی و خارجی را دارا هستند

جامک: تولید کنندگان و کارآفرینان با استفاده از سرمایه و دارایی های خود بستر و زمینه اشتغال را فراهم می کنند بنابراین بایستی مورد حمایت های لازم قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام با حضور در شهرک صنعتی ایلام و بازدید از چند واحد تولیدی گفت: در شرایط جنگ اقتصادی جدیت و تلاش صنعتگران و کارآفرینان شایسته تقدیر است. وی افزود: خوشبختانه واحدهایی که امروز مورد بازدید قرار گرفتند با انگیزه و امیدواری فراوان در حال تولید هستند.

دکتر کریمی تبار اضافه کرد: محصولات تولیدی استان ایلام توان رقابت با نمونه های مشابه را دارند و به مردم توصیه کرد: محصولات صنایع استان را در سبد خرید خود قرار دهند. وی افزود: کنگره عظیم اربعین فرصت مناسبی را برای تامین نیازهای و خرید محصولات استان به وجود آورده که بایستی از این موقعیت به درستی استفاده کرد.  

امام جمعه ایلام ادامه داد:  تولید کنندگان و کارآفرینان با استفاده از سرمایه و دارایی های خود بستر و زمینه اشتغال را فراهم می کنند بنابراین بایستی مورد حمایت های لازم قرار گیرند. وی اضافه کرد: بانک های عامل در تامین منابع مالی، سایر سازمان در مشکلات کارگری، مالیات، بیمه ای و…،  به این واحدها کمک کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در جریان بازدید از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی ایلام در خصوص واحد تولید آب آشامیدنی ششدار گفت: شرکت دالاهو پروفیل از واحدهای تعطیل احیاء شده است که قبلا در زمینه تولید روکش ورق های MDF فعالیت داشته و با تغییر و تحول در ساختار خط تولید، اقدام به بسته بندی آب آشامیدنی کرده است.

مهندس نصیری اضافه کرد: سرمایه گذاری این واحد ۳۰ میلیارد ریال است که برای ۱۶ نفر اشتغالزایی جدید فراهم کرده است.

اضافه می شود: دکتر کریمی تبار، از کشتارگاه صنعتی، شرکت آب آشامیدنی ششدار، شرکت نهرباران زاگرس تولید کننده لوله های پلی اتیلن، شرکت ایلام آسا از واحدهای تعطیل احیاء شده در زمینه تولید بسکویت و کیک و کلوچه و شرکت فراشیمی تولید کننده پلیمرهای مهندسی بازدید به عمل آورد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.