کدخبر : 9435
شنبه 14 سپتامبر 2019 - 8:08
فاقددیدگاه

فرآیند صدور مجوز برای رونق سرمایه گذاری باید سرعت بگیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: کوتاه شدن فرآیند صدور مجوزها مشوق بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذاران در استان بشمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حیدر نعمتی در دیدار با یکی از سرمایه گذاران متقاضی فعالیت در استان اظهار داشت: از سال گذشته که صدور مجوزهای بی نام در استان آغاز شده تاکنون ۱۷۳ طرح مجوزهای لازم را اخذ کرده اند و در صورت وجود سرمایه گذار در کوتاه ترین زمان این مجوزها به نام می شود.

وی ادامه داد:  ظرفیت های ایلام به اذعان چهره های ملی که از استان بازدید داشته اند بسیار مطلوب و مناسب است و استان با وجود همه ذخایر نفتی و گازی و کانی های غیر فلزی، مرز بین المللی مهران، طبیعت چشم نواز، وجود ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی و اراضی آبی و کشاورزی مستعد بهترین منطقه برای جذب سرمایه گذاری است.

معاون استاندار ایلام افزود: خوشبختانه مرز بین المللی مهران به واسطه برخورداری از امنیت و کوتاهی مسافت در سه ماهه ابتدایی سال جاری با افزایش ۳۳ درصدی ارزش صادرات مواجه بوده و این نشان از وجود این ظرفیت برای رونق تولید و احداث طرح های صنعتی صادرات گرا در استان است.

نعمتی گفت: اکنون طرح های زیادی نظیر تله کابین که مکان آن جانمایی شده، طرح بازیافت زباله، هتل، مجتمع تجاری ، طرح صنایع پایین دستی پتروشیمی و … آماده هستند که سرمایه گذاران می توانند در آنها سرمایه گذاری کنند.

وی تاکید کرد: اجرای طرح های گردشگری نیز نیازمند توسعه زیرساخت هاست تا بتواند در جذب گردشگر موفق باشد.

وی افزود: ما شعار حمایت از سرمایه گذار نمی دهیم بلکه با همه توان از سرمایه گذاران استقبال می کنیم و تا مرحله اجرای طرح از آنها حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرمایه گذاری برای اجرای طرح ایجاد کولرگازی در این نشست حضور داشت که مصوب شد از مکان های مورد نیاز بازدید و مکان مورد نظر را انتخاب کند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.