کدخبر : 9099
چهارشنبه 26 ژوئن 2019 - 9:35
فاقددیدگاه

رایزنی های گسترده استاندارایلام در مرکز کشور

سلیمانی دشتکی در سلسله نشست های امروز (دوشنبه ۳ تیرماه) در رایزنی های گسترده و در دیدار با مسئولان ارشد کشوری پیگیر خواسته ها و مطالبات استان در حوزه های مختلف شد.

دیدار با مدیرعامل بانک ملت
پیگیری پروژه مهم آزاد راه خرم آباد- مرز چیلات – نجف اشرف و تلاش در جهت رفع موانع کارخانه سیمان دهلران

دیدار با معاون ارزی بانک_مرکزی در خصوص رفع مشکلات ارزی واحدهای صنعتی استان از جمله پتروشیمی دهلران و مهران، استیل کورد دره شهر، فولاد آتنا و کوشاب غرب چرداول

نشست با تعدادی از سرمایه گذاران حوزه صنعت، توافقاتی برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت با سرمایه گذاران مطرح کشور صورت پذیرفت.

حضور در جلسه ستاد مرکزی اربعین
وی در ادامه خواستار مساعدت لازم در جهت پرداخت مطالبات پیمانکاران در راستای اتمام پروژه ها در زمان مناسب خود شد و گفت؛ اختصاص بودجه اربعین در استان ایلام بایست با نگاه ملی انجام شود چراکه هر ساله بیش از ۵۰ درصد تردد زوار از مرزهای استان انجام می شود کما اینکه در اربعین ۹۸ این میزان به بیش از ۶۵ درصد رسید.

دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور در ستاد مرکزی اربعین

دیدار های با رئیس سازمانبرنامهوبودجه کشور
در خصوص پیگیری و تخصیص ردیف بودجه توسعه زیرساخت های اربعین در استان با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم، تکمیل راه های حمیل – ایلام، ایلام به مهران و دیگر مسیرهای اربعین منتهی به مهران و مطالبات پیمانکاران این مسیر بحث و گفتگو کردند که در پایان منتج به تصمیماتی در جهت رفع موانع پیش رو گردید.

دیدار های با معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور
در این دیدار که قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشت در خصوص اعتبارات و مسائل مرتبط به اربعین و سیل فروردین ماه و همچنین مطالبات پیمانکاران پروژه های مذکور بحث و گفتگو شد.

دیدار با مدیرعامل سازمان اقتصادی شرکت کوثر
در این نشست که نعمتی معاون امور اقتصادی استاندار و مجموعه مدیران داخلی شرکت کوثر نیز حضور داشتند مسائل و مشکلات و موانع سرمایه گذاری این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و تصمات ذیل اتخاذ گردید؛
۱- پروژه گاوداری شیری ۲۰۰۰ راسی در ایوان تا پایان تیر ماه حصارکشی شود.
۲- طرح ۱۰ هکتاری کشت گلخانه ای هلیلان در دهه فجر افتتاح شود.
۳- طرح پرورش ماهی در قفس سد سیمره ایجاد و راه اندازی گردد.
۴- شرکت کوثر در جهت سرمایه گذاری در معدن بیتومین اقدام نماید.

نشست با مدیرعامل و هیئت مدیره کارخانه سیمان ایلام
در این نشست مسائل و مشکلات کارخانه مورد بررسی قرار گرفت و جهت افزایش سرمایه باآورده نقدی، رفع موانع و مشکل حمل و نقل، سرمایه گذاری در بخش حمل و … بحث و گفتگو شد.

دیدار با فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و معاونین
این نشست سازمان بسیج مستضعفین کشور اعلام آمادگی کرد که هم در کنگره بزرگ اربعین ۹۸ و هم در بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان همچون گذشته پای کار خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.