کدخبر : 9022
شنبه 15 ژوئن 2019 - 11:06
فاقددیدگاه
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام :

فاز اول راه آهن ایلام در سفر رئیس‌جمهور کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی سرمایه گذاری شده است .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، مهندس «علی‌اصغر کاظمی» در نشست اخلاق مدیران، که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد ، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان ایلام، ۶۹ کیلومتر بزرگراه، به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان، ۱۸ کیلومتر راه اصلی به ارزش ۷۰ میلیارد تومان و ۵۰ کیلومتر راه روستایی به ارزش ۲۵ میلیارد تومان در مجموع ۱۴۰ کیلومتر به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه  5 هزار متر مربع ساختمان دولتی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان و ۱۱۳۲ واحد مسکن مهر به ارزش ۷۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، گفت: ارزش ریالی پروژه های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است که ۳۰۰ میلیارد تومان آن در حوزه راه است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آغاز اتصال استان به شبکه بزرگراه کشور،  در سفر رئیس جمهور، خبر داد و گفت: از سال ۱۳۹۷ تاکنون، حدود ۴۴ کیلومتر بزرگراه به ارزش ریالی ۱۸۰ میلیارد تومان، ۲۵ کیلومتر راه اصلی به ارزش ۶۵ میلیارد تومان، ۱۷ کیلومتر راه فرعی به ارزش ۲۶ میلیارد تومان، ۱۶۶ کیلومتر راه روستایی به ارزش ۷۰ میلیارد تومان ساخته شده و بیش از ۲۲۰۰ متر تونل به ارزش هزار و ۵ میلیارد تومان حفاری شده است.

کاظمی تصریح کرد: حفاری قطعه اول تونل مسیر راه کربلا به پایان رسیده و بیش از ۱۳۰ قرارداد به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان منعقد شده است، ۷۹۰۰ مترمربع ساختمان‌های دولتی به ارزش ۲۲ میلیارد تومان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۲۲  واحد مسکن مهر به ارزش ۷۰ میلیارد تومان تکمیل شده و ۱۱۰ واحد دیگر در دست تکمیل داریم، تصریح کرد: ۱۲۰ هزار مترمربع واگذاری در خصوص  بافت‌های فرسوده داشته‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان،  از استقرار و راه اندازی جامع‌ترین سامانه میز خدمت الکترونیک در راه و شهرسازی برای خدمت به ارباب رجوع خبر داد و تصریح کرد:در بحث تخصیص اعتبارات در سال ۹۷ در مجموع ۲۳۰ میلیارد تومان تخصیص داشتیم.

کاظمی از شروع قطعه اول راه آهن اسلام آباد – ایلام، آغاز عملیات اجرایی  پل زائر به مرز چیلات ، تکمیل ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۸۰ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راراه روستایی، ۳۷ هزار مترمربع ساختمان دولتی در دست اقدام و ۲۲ هزار مترمربع ساختمان جدید در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: فاز دوم برج هنر، ساختمان امور مالیاتی ، و بهزیستی سیروان از جمله این طرح‌ها است.

وی از اجرای طرح تفصیلی ۵ شهر از شهرهای استان و  تعیین تکلیف بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن مهردر استان خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات، سند جامع حمل و نقل اربعین انجام شده است

۳۰۰۰مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به سیل فروردین ماه ، گفت: ۳۰۰۰ کیلومتر در معرض آسیب سیل بود، و در مجموع ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد که پیگیری‌ها برای جبران این خسارت‌ها ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.