کدخبر : 8757
شنبه 20 آوریل 2019 - 10:14
فاقددیدگاه
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛

امنیت پایدار زمینه‌ی پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها است

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: امنیت پایدار زمینه‌ی پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها است که توسط این عزیزان تامین شده است

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین«الله‌نور کریمی‌تبار» با تبریک نیمه‌ی شعبان و روز جهانی مستضعفان ، اظهار کرد: این سنت خداوند است که روزی مستضعفین عالم در هر منطقه‌ای بر استکبار پیروزی پیدا می‌کنند که انقلاب اسلامی از مصادیق آن است و مصداق کامل این پیروزی هم در زمان ظهور منجی عالم بشریت تحقق پیدا خواهد کرد.

وی گفت:اینکه ما به عنوان شیعه‌ی اهل بیت عصمت و طهارت که آزادانه می‌توانیم بگوییم ما شیعه‌ی جعفری هستیم، اما این شرایط برای ما تکلیف‌ساز است و رفتار و گفتار ما باید جوری باشد که هرکس ما را و عقاید ما را نداند از این رفتار و گفتار تشخیص دهد که ما منسوب به اهل بیت عصمت و طهارت هستیم.

امام جمعه‌ی ایلام با بیان اینکه بهترین زمینه سازی برای ظهور این است که رفتار ما امام زمانی باشد و  رفتار در درون خانواده ، محیط کار و بازار تقید ما را به اسلام نشان دهد، ادامه داد: منتظر منجی بودن باید به خود بپردازد و قدردان امام معصوم باشد، چون غیب امام عصر به خاطر گناهان و خیانت‌هایی بوده که بوسیله انسان‌ها اتفاق افتاده است یعنی مصلح کل زمانی ظهور می‌کند که جامعه‌ی انسانی صلاحیت لازم را پیدا کند.

کریمی‌تبار با تاکید بر فضیلت شب نیمه شعبان، گفت: احیاء این شب ارزشمند است و امیدواریم همه بتوانیم از این فرصت بهره‌ی معنوی لازم را ببریم.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام،  با تبریک هفته‌ی سربازان امام زمان (عج)، گفت: ماموریت این عزیزان تامین امنیت پایدار در نظام و مبارزه با جاسوسی و براندازی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و اجتماعی است و تلاششان موثر و قابل تقدیر است چون به فرموده‌ی مقام معظم رهبری این سربازان زمینه پیشرفت در سایر بخش‌های جامعه را فراهم می‌کنند.

کریمی‌تبار در ادامه با اشاره به شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس، گفت: طوفان مامور خدا بود تا پوزه آمریکا به خاک مالیده شود.

وی با گرامیداشت سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت‌الله تعمیرکاری، گفت: آن مرحوم زجر کشیده‌ی دوران طاغوت و مجاهد واقعی بود و سخت‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کرد اما در مقابل طاغوت کوتاه نیامد.

امام جمعه ایلام با تبریک کسب مقام اول خانم شفیعی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، گفت: در نماز جمعه‌ی هفته آینده از ایشان قدردانی خواهد شد.

کریمی‌تبار با تقدیر از سخنرانی استاندار در پیش از خطبه‌های نماز جمعه، گفت: تلاش ستاد بحران استان  در پیشگیری قبل از بحران سیل اخیر، به نحو چشمگیری خسارت‌ها را کاهش داد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.