کدخبر : 8738
سه‌شنبه 16 آوریل 2019 - 13:07
فاقددیدگاه
استاندار پس از دیدار با مدیر شرکت لرزه‌نگاری ژئوفیزیک دانا خبر داد:

آغاز اجرای دو پروژه‌ی دانا و دانان در ایلام

عملیات اجرایی دو پروژه مهم دانا و دانان در اردیبهشت ماه شروع می‌شود.

«قاسم‌سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام، پس از دیدار با مهندس «پورصنعتی» مدیر شرکت لرزه‌نگاری ژئوفیزیک دانا از شروع به کار دو پروژه مهم در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی دو پروژه مهم دانا و دانان با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان در اردیبهشت ماه سال جاری شروع می‌شود .

وی با بیان اینکه پس از ابلاغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای توسعه میادین نفتی دانان به زودی کار این پروژه مهم در اردیبهشت ماه سال جاری شروع می‌شود، گفت:  قسمتی از این اعتبار به میزان ۴ درصد (حدود ۴۸ میلیارد تومان) در اختیار شورای برنامه‌ریزی استان است و  برای پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود.

استاندار ایلام از شروع به کار پروژه مهم دیگری که می‌تواند نقش مهمی در توسعه نفت و گاز استان داشته باشد خبر داد و گفت: شرکت لرزه‌نگاری ژئوفیزیک دانا با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری شروع به کار می‌کند .

وی ادامه داد: پروژه دانا که در زمینه اکتشاف نفت و گاز و در تنگه بیجار و در یک بازه زمانی ۳ ساله فعالیت می‌کند، می‌تواند نقش مهمی در شروع به کار و راه‌اندازی فاز دو پالایشگاه گاز ایلام داشته باشد.

استاندار ایلام در پایان نقش این پروژه‌ها را در توسعه استان حائز اهمیت دانست و گفت: این پروژه‌ها به زودی و با حضور مسئولان نفت کشور افتتاح و عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.