کدخبر : 8564
دوشنبه 4 مارس 2019 - 13:17
فاقددیدگاه
معاون سازمان صمت استان ایلام؛

نمایشگاه بهاره در ایلام برپا می شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال از 15 تا 25 اسفند در شهر ایلام برگزار می شود.

سعید شریفی اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالاهای پر مصرف عید نوروز با همکاری اصناف و بر اساس برنامه ریزی های لازم ، نمایشگاه بهاره کالاهای پرمصرف با قیمت تعادلی در بیش از ۳۰۰ غرفه در شهر ایلام برپا می شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را تنظیم بازار و در دسترس بودن کالاهای اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار در ایام عید عنوان کرد و افزود: کالاهای اساسی از جمله اقلام پروتئینی، تنقلات، پوشاک، مواد غذایی و سایر نیازمندی‌های خانوارها با تخفیف ۱۵ الی۲۰ درصدی نسبت به سطح بازار در این مراکز عرضه می ‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: مسئولیت برگزاری این نمایشگاه با اتاق اصناف است و درصورتی که اصناف تقاضای حضور در نمایشگاه را دارند می توانند به اتاق اصناف مراجعه کنند.

شریفی اضافه کرد: دستگاه های مختلف نظارتی و کیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه قیمت گذاری و کیفیت کالاهای قابل عرضه نظارت می کنند.

وی گفت: مکان برگزاری نمایشگاه بهاره سایت دائمی نمایشگاه بین المللی ایلام است که از ۱۵تا ۲۵ اسفند در یک نوبت از ساعت ۱۳ الی ۲۱ آماده خدمات به مردم استان است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.