کدخبر : 8555
یکشنبه 3 مارس 2019 - 13:21
فاقددیدگاه
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام؛

رسانه ها دین محوری و انصاف را در تولیدات خود لحاظ کنند

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام با تاکید بر ارتقا سواد رسانه ای در میان خبرنگاران گفت: رسانه ها دین محوری و انصاف را در تولیدات خود لحاظ کنند.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا؛ سرهنگ جمال شاکرمی روز یکشنبه در اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر اظهار داشت: بر اساس آسیب شناسی صورت گرفته در خصوص رسانه پس از محتوا بحث سواد رسانه ای از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: در استانی قرار داریم که سر ریز دو جریان کردی و دوم سر ریز استان خوزستان بوده که نیازمند ارتقا سواد رسانه ها و خطرات فضاهای مجازی است.
سرهنگ شاکرمی گفت: طیف های مختلفی نظیر سپاه، آموزش و پرورش و رسانه ها را در این موضوع برای ارتقا سواد رسانه ای و آگاهی بخشی مردم درگیر کنیم.
وی افزود: مهمترین مساله در رسانه و خبر صداقت است که به ثانیه تغییر می کند. اصحاب رسانه، مجموعه ای تاثیرگذار و پیش برنده در استان هستند و دین محوری و رعایت انصاف باید محور کار آنها باشد.
وی ادامه داد: رسانه ها باید تلاش کنند گفتمانی را پیش ببرند که اصل آن ولایت فقیه باشد، نیاز است رسانه ها روی محتوا بیشتر کار کنند و با تشکیل اتاق فکر نسبت به تشکیل آن اقدام شود.
سرهنگ شاکرمی گفت: دروغ پراکنی، شایعه پراکنی، شبهه افکنی و گسترش فحشا و‌ منکرات از آسیب های فضای مجازی است که نیاز است رسانه ها با صداقت و انصاف به آگاهی بخشی به مردم اقدام کنند.
وی در ادامه به تلاش های استاندار در بحث اربعین اشاره کرد و گفت: اربعین در بالاترین جایگاه اعتقادات ما وجود دارد که با انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیما فیلم و اثر مهم و هدفمند و اثرگذار در سطح کشور پخش شود.
وی از بسیج رسانه خواست که در این موضوع هم فعالیت اثرگذار داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.