کدخبر : 8303
سه‌شنبه 1 ژانویه 2019 - 13:07
فاقددیدگاه

بودجه ایلام از منابع ملی سال آینده ۴۱ درصد افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: 2 هزار و 660 میلیارد ریال اعتبار سهم استان ایلام از بودجه 98 برای طرح های ملی و ملی استانی شده است که نسبت به بودجه سال جاری 41 درصد افزایش نشان می دهد.

حمت الله قیصوری روز سه شنبه در دیدار رئیس و کارکنان خبرگزاری ایرنا استان ایلام اظهار داشت: این اعتبار برای ۴۲ پروژه ملی و ملی استانی شده اختصاص یافته است.
وی افزود: اعتبارات ملی استان ایلام در بودجه سال ۹۸ با رقم یک هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال نسبت به سال جاری ۴۶ درصد افزایش یافته است که برای ۲۶ پروژه مهم ملی در استان هزینه می شود.
قیصوری یادآور شد: اعتبارات ایلام از حوزه طرح های ملی استانی شده نیز ۹۰۰ میلیارد ریال است که نسبت به اعتبارات سال جاری ۳۲ درصد افزایش دارد و برای ۱۶ طرح هزینه می شود.
وی گفت: همچنین اعتبارات جاری و عمرانی استان ایلام در بودجه سال ۹۸ میزان هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است که در مقایسه با بودجه امسال ۱۴ درصد افزایش دارد.
وی اعلام کرد: اعتبار عمرانی برای طرح های مهم و اولویت دار و پروژه های در دست احداث با پیشرفت فیزیکی بالا یا متوسط هزینه می شود که تعداد پروژه های استان ایلام بین یک هزار و ۵۰۰ تا یک هزار و ۸۰۰ متغیر است.
قیصوری با بیان اینکه اعتبارات استان ایلام در سال ۹۸ نسبت به میانگین کشوری ۲ درصد افزایش دارد، تاکید کرد: جذب این میزان اعتبار در حوزه های استانی، ملی و ملی استانی شده برای استان ایلام رقمی کم نظیر و شاخص است.
وی افزود: این اعتبارات در سایه پیگیری ها، ارتباطات و رایزنی های مداوم استاندار و مجموعه مدیران دستگاه های دولتی اخذ شده است.
استان ایلام بر اساس آخرین سرشماری های مرکز آمار کشور دارای ۵۸۰ هزار نفر جمعیت است و از ظرفیت های متنوع نفت، گاز، پتروشیمی، مرز مهران، گردشگری، اربعین، طبیعت بکر و البته نیروی انسانی مستعد برخوردار است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.