کدخبر : 8267
سه‌شنبه 25 دسامبر 2018 - 8:24
فاقددیدگاه

واحد «هیدروژن» پتروشیمی ایلام راه اندازی شد

معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: مهندسی، طراحی و نصب واحد 'هیدروژن' ظرف مدت چهار ماه یک افتخار و رکورد برای مجتمع پتروشیمی ایلام محسوب می‌شود.

یوسف شریفی در نشست با خبرنگاران افزود: مهندسی، طراحی و نصب واحد ‘هیدروژن’ ظرف مدت چهار ماه یک افتخار و رکورد برای مجتمع پتروشیمی ایلام محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه این واحد در بالاترین سرعت و سطح کیفیت بدون حضور لایسنس و مهندس مشاور نصب و اجرایی شده است افزود: با تلاش کارشناسان و نیروهای تلاشگر این شرکت مبلغ بسیار قابل توجهی صرفه‌جویی مالی و اقتصادی صورت گرفت.
وی افزود:واحد هیدروژن برای تولید و تامین هیدروژن واحد SRU خریداری شد و بلافاصله پس از ترخیص در گمرک و در کمترین زمان ممکن در دستور کار پیمانکار قرار گرفت.
معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام ادامه داد:عملیات اجرایی و نصب قطعات و تجهیزات از اوایل شهریور آغاز و پایان آذرماه به اتمام رسید و تحویل گروه عملیات شد.
شریفی با اشاره به اینکه عملیات نصب پکیج هیدروژن در شرایطی ظرف مدت ۴ ماه به اتمام رسید که لایسنس هیچ‌گونه همکاری با مجتمع پتروشیمی ایلام نداشت و مستندات نیز برای عملیات اجرایی در دسترس نبود، افزود:کلیه اقدامات مهندسی، نصب، طراحی و اجرای خطوط و لوله‌گذاری بدون حضور لایسنس و مهندس مشاور توسط کارشناسان مجتمع انجام شد.

وی ادامه داد:کمپرسورهای ۴۵۱B و ۴۵۲B پس از ترخیص از گمرک وارد سایت شد و به علت نبود’ وندور ‘ با تلاش کارشناسان مجتمع ، دستگاه نظارت و به همراه پیمانکار مورد بازرسی و در برنامه نصب قرار گرفت.
شریفی افزود:کمپرسور ۴۵۱B به سرعت و پس از بازرسی امروز سوم دی‌ماه در محل خود در واحد هیدروژن نصب شد و نصب کمپرسور ۴۵۲B و ۹۴۱B نیز در برنامه کاری این مجتمع قرار گرفت و به زودی نصب خواهد شد. ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.