کدخبر : 8208
سه‌شنبه 11 دسامبر 2018 - 14:50
فاقددیدگاه

چهار هزار میلیارد ریال برای طرح های راهسازی ایلام انعقاد قرارداد شد

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: چهار هزار میلیارد ریال برای پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان های دهگانه این استان انعقاد قرارداد شده است.

علی اصغر کاظمی روز سه شنبه در گفت و گویی از در دست اجرا بودن ۱۵۱ پروژه حوزه راه و شهرسازی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح ها در حوزه های احداث بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی، راه روستایی و ساخت ساختمان های عمومی و دولتی است.
وی افزود: چهار هزار میلیارد ریال در مجموع برای اجرای این تعداد پروژه قرارداد منعقد شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: ۶۲ پروژه بزرگراه، راه اصلی و فرعی با مبلغ قرارداد حدود سه هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال ، ۳۰ پروژه راه روستایی با مبلغ قرارداد ۳۸۰ میلیارد ریال و ۵۹ پروژه در بخش ساخت ساختمان های عمومی و دولتی با قرارداد ۳۷۰ میلیارد ریال در سطح استان فعال هستند.
کاظمی یادآور شد: هم اکنون پروژه های دیگری نیز در بخش های مختلف در مراحل انجام مناقصه یا مطالعه است و به تدریج‌ به طرح های مذکور افزوده خواهند شد.
در حال حاضر ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۷۷۰ کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است.
از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون بیش از ۱۰۰ کیلومتر به طول بزرگراه های استان اضافه شده است.
پیش از دولت یازدهم تنها ۲۰ کیلومتر از راه های استان بزرگراه بود که این میزان هم اکنون به ۱۲۰ کیلومتر افزایش یافته که نشان از توجه دولت به بخش زیرساخت های ارتباطی این استان است.ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.